Record Details

Підходи до формування підприємницької компетентності учнів в умовах комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища: досвід Швеції

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/728624/
10.32405/978-966-97763-9-6-2021-212-213
 
Title Підходи до формування підприємницької компетентності учнів в умовах комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища: досвід Швеції
Approaches to the formation of entrepreneurial competence of students in a computer-based learning environment: the experience of Sweden
 
Creator Кравчина, О.Є.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description У Швеції навчання підприємництву протягом довгого часу було частиною системи освіти, а з 1994 року початкові та середні школи розпочали навчання за новими програмами, в яких зазначено про необхідність формування підприємницької компетентності учнів. Визначення підприємницької діяльності у шведській системі освіти базується на доповіді OECD від 1989 року, в якій надано два визначення підприємницької діяльності. Перше визначення, це зв'язок підприємництва зі створенням компанії та підтримкою її роботи, а друге визнає такі якості та компетенції, як: гнучкість, креативність, здатність до вирішення проблем тощо. У Швеції прийняли друге визначення та на його основі розробили та схвалили таке визначення підприємництва: «Підприємництво представляє собою динамічний соціальний процес, при якому люди, поодинці або спільно з іншими, знаходять можливості, і перетворюють їх в практичну, спрямовану на мету, роботу в соціальних, культурних та економічних умовах».
In Sweden, entrepreneurship education has long been part of the education system, and since 1994, primary and secondary schools have been taught in new curricula that address the need to develop students' entrepreneurial competence. The definition of entrepreneurship in the Swedish education system is based on the 1989 OECD report, which provides two definitions of entrepreneurship. The first definition is the connection of entrepreneurship with the creation of the company and support of its work, and the second recognizes such qualities and competencies as: flexibility, creativity, ability to solve problems and so on. Sweden has adopted a second definition and based on it has developed and approved the following definition of entrepreneurship: “Entrepreneurship is a dynamic social process in which people, alone or together with others, find opportunities and turn them into practical, goal-oriented work in social , cultural and economic conditions ".
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/728624/1/Comparative_2021_Kravchyna.pdf
- Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835 <http://orcid.org/0000-0002-3903-0835>) (2021) Approaches to the formation of entrepreneurial competence of students in a computer-based learning environment: the experience of Sweden In: V Міжнародна конференція «Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації» Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна. ISBN 978-617692652-8
10.32405/978-966-97763-9-6-2021-212-213
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.32405/978-966-97763-9-6-2021-212-213