Розвиток ідей компетентнісно орієнтованого навчання старшокласників та студентів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/727936/
|
|
Title |
Розвиток ідей компетентнісно орієнтованого навчання старшокласників та студентів
Development of ideas for competency-based learning of high school and university students |
|
Creator |
Піддячий, Микола Іванович
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
374 Education and training out of school. Further education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Метою дослідження обрано теоретичне обґрунтування готовності учнів та студентів до еволюційного переходу від навчальних завдань до розбудови соціально-економічних відносин з об’єктами праці на новому етапі розвитку особистості засобом застосування розробленої системи соціально-професійного розвитку, складовою якого є компетентнісно орієнтоване навчання. Відповідно до мети у процесі дослідження вирішуються завдання: розроблення теоретико-методичних засад соціально-професійного розвитку, створення цілісної картини розвитку особистості й ролі учасників взаємодії у процесі забезпечення поступу, визначення та розрахунок показників ефективності професійно-діяльнісного критерію в умовах навчально-виховного процесу. Зазначимо, що у цьому процесі забезпечується взаємозв’язок соціальної, економічної та екологічної складових в межах біосферного і ноосферного простору, що будуватиметься на принципах континентальності, духовності, справедливості, законності та стійкості, проектування і пропозиції суспільству технології ноосферної соціалізації населення.
The aim of the study is to theoretically substantiate the readiness of pupils and students for the evolutionary transition from educational tasks to the development of socio-economic relations with objects of work at a new stage of personality development by applying the developed system of socio-professional development. According to the purpose in the course of research tasks are solved: development of theoretical and methodical bases of social and professional development, creation of a holistic picture of development of the person and a role of participants of interaction in the course of maintenance of progress, definition and calculation of indicators of efficiency of professional activity in the educational process. It should be noted that this process ensures the interconnection of social, economic and environmental components within the biosphere and noosphere space, which will be based on the principles of continentality, spirituality, justice, legality and sustainability, design and supply to society technology of noosphere socialization. |
|
Publisher |
НТУ «ХПІ»
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/727936/1/14_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%9F%D0%9C%D0%86-%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%96%D0%B2_06112021.pdf
- Піддячий, Микола Іванович (orcid.org/0000-0001-6571-1450 <http://orcid.org/0000-0001-6571-1450>) (2021) Development of ideas for competency-based learning of high school and university students In: VIІ науково-практична конференція «Наукова школа академіка Івана Зязюна у працях його соратників та учнів» (25–26 травня 2021 року) НТУ «ХПІ», м. Харків, Україна, pp. 120-124. ISBN 978-617-7912-20-9 |
|