Record Details

Прикладна спрямованість шкільного курсу фізики

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/727930/
https://sites.google.com/view/conferencedidactica2021/збірник-матеріалів-конференції
 
Title Прикладна спрямованість шкільного курсу фізики
Applied orientation the school course of physics
Прикладная направленность школьного курса физики
 
Creator Мельник, Ю.С.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
 
Description Формування ключових і предметних компетентностей здійснюється на основі прикладної спрямованості шкільної природничої освіти, яка покликана здійснити вагомий внесок у їх формування як загальних цінностей, що базуються на знаннях, досвіді, здібностях, набутих завдяки навчанню. Саме компетентності більшість міжнародних експертів вважають тими індикаторами, що дають змогу визначити готовність учня-випускника до подальшої професійної діяльності, особистого розвитку та активної участі в суспільному житті. Їх формування здійснюється на основі прикладної спрямованості шкільного курсу фізики – орієнтації змісту, методів і форм навчання на застосування законів природи в техніці, суміжних науках, професійній діяльності, народному господарстві і побуті. Найефективніша реалізація прикладної спрямованості здійснюється у процесі розв’язування практико-орієнтованих завдань, що виникають поза навчальним предметом і розв’язуються фізико-математичними методами.
Formation of key and subject competences is carried out on the basis of the applied orientation of the school natural education, which aims to make a significant contribution to their formation as general values based on knowledge, experience, skills acquired through education. Most international experts consider competences to be the indicators that allow us to determine the readiness of a graduate student for further professional activity, personal development and active participation in social life. Formation is carried out on the basis of the applied orientation of the school course of physics - orientation of the content, methods and forms of learning on the use of the laws nature in technology, the combined sciences, professional activity, the national economy and the way of life. The most effective realization of the applied orientation is carried out in the process of execution of practical and organizational tasks, which arise behind the educational subject and are carried out by physical and mathematical methods.
Формирование ключевых и предметных компетентностей осуществляется на основе прикладной направленности школьного естественно-математического образования, которая призвана внести весомый вклад в их формирование как общих ценностей, основанных на знаниях, опыте, способностях, приобретенных благодаря обучению. Именно компетентности большинство международных экспертов считают индикаторами, позволяющими определить готовность ученика-выпускника к дальнейшей профессиональной деятельности, личному развитию и активному участию в общественной жизни. Их формирование осуществляется на основе прикладной направленности школьного курса физики – ориентации содержания, методов и форм обучения на применение законов природы в технике, смежных науках, профессиональной деятельности, народном хозяйстве и быту. Наиболее эффективная реализация прикладной направленности осуществляется в процессе решения практико-ориентированных задач, которые возникают вне учебного предмета и решаются физико-математическими методами.
 
Publisher Людмила
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/727930/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Мельник, Ю.С. (orcid.org/0000-0002-1268-6199 <http://orcid.org/0000-0002-1268-6199>) (2021) Applied orientation the school course of physics In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Світ дидактики: дидактика в сучасному світі", 21-22 вересня 2021 року, присвячена 30-ій річниці Незалежності України та 95-ій річниці від дня заснування Інституту педагогіки НАПН України світі» Людмила, м. Київ, Україна, pp. 102-105. ISBN 978-617-8071-10-3