Використання доповненої і віртуальної реальностей для підтримки STEAM-освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/728393/
https://lib.iitta.gov.ua/724023 |
|
Title |
Використання доповненої і віртуальної реальностей для підтримки STEAM-освіти
Use augmented and virtual realities to support STEAM education |
|
Creator |
Сороко, Н.В.
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
5 Мathematics. natural sciences |
|
Description |
Інформаційно-комунікаційні технології суттєво впливають на різні сфери життя людини, зокрема освіту. Основна увага приділяється подоланню розриву між формальною та неформальною освітою. Одним із шляхів щодо цього процесу є впровадження доповненої і віртуальної реальностей у навчальний процес, зокрема для підтримки STEAM-освіти.
Information and communication technologies significantly affect various areas of human life, including education. The focus is on bridging the gap between formal and non-formal education. One way to this process is to introduce augmented and virtual realities into the learning process, in particular, to support STEAM education. |
|
Publisher |
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/728393/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%B7%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D0%B02021_%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE.pdf
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564 <http://orcid.org/0000-0002-9189-6564>) (2021) Use augmented and virtual realities to support STEAM education In: Звітна науково-практична конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : матеріали науково-практичної конференції (11 лютого 2021 р., м. Київ) Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 82-84. ISBN 978-617-95182-1-8 |
|