Record Details

Андрагогічні умови професійно-особистісного саморозвитку педагога у післядипломній освіті

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/727431/
 
Title Андрагогічні умови професійно-особистісного саморозвитку педагога у післядипломній освіті
Andragogical conditions of professional and personal self-development of a teacher in postgraduate education
Андрагогические условия профессионально-личностного саморазвития педагога в последипломном образовании
 
Creator Самко, Алла Миколаївна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У доповіді зазначено, що основою професійного саморозвитку є особистісний саморозвиток, спрямований на становлення творчої індивідуальності педагога. Висвітлено андрагогічні умови, що забезпечують професійно-особистісний саморозвиток педагога у післядипломній освіті. Підсумовано, що використання андрагогічних умов в рамках безперервної освіти сприяє підвищенню ефективності навчання дорослих за рахунок посилення внутрішньої мотивації педагога до професійно-особистісного саморозвитку.
The report states that the basis of professional self-development is personal self-development aimed at the formation of the creative personality of the teacher. The andragogical conditions that provide professional and personal self-development of a teacher in postgraduate education are highlighted. It is concluded that the use of andragogical conditions in the framework of continuing education helps to increase the effectiveness of adult learning by strengthening the internal motivation of the teacher to professional and personal self-development.
В докладе отмечено, что основой профессионального саморазвития является личностное саморазвитие, направленное на становление творческой индивидуальности педагога. Освещены андрагогические условия, обеспечивающие профессионально-личностное саморазвитие педагога в последипломном образовании. Сделан вывод, что использование андрагогических условий в рамках непрерывного образования способствует повышению эффективности обучения взрослых за счет усиления внутренней мотивации педагога к профессионально-личностному саморазвитию.
 
Date 2021
 
Type Conference or Workshop Item
NonPeerReviewed
 
Format slideshow
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/727431/1/%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%A3%D0%9C_%D0%94%D0%9E%D0%9F%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%94%D0%AC%20%2827.05%29.pdf
- Самко, Алла Миколаївна (orcid.org/0000-0003-0785-0510 <http://orcid.org/0000-0003-0785-0510>) (2021) Andragogical conditions of professional and personal self-development of a teacher in postgraduate education In: 3-й Міжнародний науково-практичний WEB-форум «FORUM SOIS, 2021: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя», 25-28 травня 2021 р., м. Київ, Україна - м. Харків, Україна. (Unpublished)