Record Details

Наукометричні показники оцінювання результативності педагогічних досліджень науковців та науково-педагогічних працівників

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/727717/
 
Title Наукометричні показники оцінювання результативності педагогічних досліджень науковців та науково-педагогічних працівників
Contemporary active english language teaching methods: theoretical review and practical assignments
 
Creator Вакалюк, Тетяна Анатоліївна
Спірін, О.М.
Мінтій, І.С.
Іванова, С.М.
Новицька, Т.Л.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Щороку вимоги до науково-педагогічних працівників та науковців інших установ змінюються, змінюються і вимоги до участі в різних конкурсах, грантах, проектах, експертизах тощо. Для участі у таких видах діяльності обов’язковою умовою є наявність публікацій у журналах, що індексуються в міжнародних наукометричних базах Scopus та/або Web of Science. Тому метою статті є виокремлення основних наукометричних показників оцінювання результативності педагогічних досліджень окремих науковців та науково-педагогічних працівників та огляд наукометричних без даних, що доцільно використовувати для їх оцінювання. Визначено, що найбільш вагомими наукометричними показниками оцінювання результативності науково- педагогічних досліджень науковців та науково-педагогічних працівників є: загальна кількість публікацій, що індексуються у певних наукометричних базах даних, індекс Гірша (h-index). Узагальнено, що для визначення цих показників зазвичай користуються наукометричними базами даних, що затверджені Міністерством освіти і науки України, зокрема Scopus, Web of Science, та іншими, менш популярними наукометричними базами даних. Тому у статті розглянуто детально різні наукометричні бази даних та показники, які можуть бути оцінені з їх допомогою, а саме: Scopus, Web of Science, Publons, Google Scholar, dblp, цифровий ідентифікатор науковця ORCID. Розглянуто вітчизняні сервіси "Науковці України" та "Бібліометрика української науки", що містять узагальнені результати з наукометричних баз даних. Встановлено, що для оцінювання результативності педагогічних досліджень окремих науковців та науково-педагогічних працівників закладів освіти, варто використовувати різні наукометричні бази даних, зокрема Web of Science, Scopus, Publons, Google Scholar тощо. Такі наукометричні бази даних дозволяють отримати узагальнене уявлення про науково-педагогічну діяльність коректного науковця чи науковопедагогічного працівника у вигляді статистичних результатів публікаційної активності у різний період часу. Окрім того, варто вдосконалювати українські аналоги для того, що вітчизняні науковці не були залежні від закордонних наукометричних баз даних, що не завжди є у безкоштовному використанні. До перспектив подальших досліджень віднесено виокремлення критеріїв та показників для оцінювання результативності педагогічних досліджень.
The most important goal of education is improving the quality of teaching. There are several modern teaching methods that can be used in teaching and learning. These methods are focused on students´ active work. In our research we have studied theoretical along with practical grounds of some of these methods. The effectiveness, motivation and problems of these methods were broadly described and verified in the survey. Outcomes of this reasearch are discussed in this paper. In our research several interactive teaching methods were explored. We have concluded that: interactive teaching methods can help us to teach English for understanding; it is necessary to change the role and position of the teacher in the classroom; the English language teacher in the 21st century have to be a classroom manager; the teacher has to be an expert not only in English language, but also in pedagogical science; traditional teaching methods are not effective; the goal of the innitiative is to apply new methods based on the constructivist learning theory. The research results have witnessed that the learning and teaching process is more effective, when students can construct their knowledge by their own. We have described the method of physical response (total-physical response). In the frame of our research we have outlined main features and rules of communicative approach. Methods and techniques within the communicative approach were presented as well. The novelty of the paper on the actual issue related to the introduction of modern methodology in the educational process is characterized by the description of some methods, such as: contextual method, the integrative method, role play, chainstory, the method of interval repetitions, Mueller's method, express method оf Ilona Davydova, Pimsler's method, Methods of Dmitry Petrov, Elijah Frank's Method. Moreover, the practical significance of the research is supported with the group of seven creative assignments that can be actively used in the English teaching process with various topics.
 
Publisher ТОВ «Друк плюс»
 
Date 2021
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/727717/1/%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8-167-184.pdf
- Вакалюк, Тетяна Анатоліївна (orcid.org/0000-0001-6825-4697 <http://orcid.org/0000-0001-6825-4697>), Спірін, О.М. (orcid.org/0000-0002-9594-6602 <http://orcid.org/0000-0002-9594-6602>), Мінтій, І.С. (orcid.org/0000-0003-3586-4311 <http://orcid.org/0000-0003-3586-4311>), Іванова, С.М. (orcid.org/0000-0002-3613-9202 <http://orcid.org/0000-0002-3613-9202>) and Новицька, Т.Л. (orcid.org/0000-0003-2591-5218 <http://orcid.org/0000-0003-2591-5218>) (2021) Contemporary active english language teaching methods: theoretical review and practical assignments Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 60. ISSN 978-966-2337-01-3