Аналіз маркетингової діяльності підприємства як дієвий інструмент системи менеджменту: організаційний аспект
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/33320/
|
|
Title |
Аналіз маркетингової діяльності підприємства як дієвий інструмент системи менеджменту: організаційний аспект
|
|
Creator |
Клімова, І. О.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Publisher |
УНУС
|
|
Date |
2021-10-25
|
|
Type |
Other
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/33320/1/%D0%9A%D0%BB%D1%96%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%86.%D0%9E..pdf
Клімова, І. О. (2021) Аналіз маркетингової діяльності підприємства як дієвий інструмент системи менеджменту: організаційний аспект. УНУС. |
|