Маркетинг інноваційних товарів:методичні рекомендації до практичних занять з освітньої компоненти «Маркетинг інноваційних товарів» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/33286/
|
|
Title |
Маркетинг інноваційних товарів:методичні рекомендації до практичних занять з освітньої компоненти «Маркетинг інноваційних товарів» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг
|
|
Creator |
Павловська, Л. Д.
Ковпака, А. А. |
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
Методичні рекомендації до практичних занять з освітньої компоненти «Маркетинг інноваційних товарів» укладено відповідно до освітньо-професійної програми Маркетинг для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг. У роботі представлено теми, визначені навчальною програмою підготовки здобувачів вищої освіти, які відповідають спеціальним компетентностям та програмним результатам навчання. Методичні рекомендації складаються з таких структурних компонентів: вступ, навчально-тематичний план, методичні рекомендації до проведення практичних занять, матеріали до практичних занять, контрольні запитання, вимоги до екзамену, критерії оцінювання, список рекомендованої літератури. |
|
Publisher |
ЖДУ ім.Івана Франка
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Other
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/33286/1/%D0%9C%D0%86%D0%A2.pdf
Павловська, Л. Д. and Ковпака, А. А. (2021) Маркетинг інноваційних товарів:методичні рекомендації до практичних занять з освітньої компоненти «Маркетинг інноваційних товарів» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг. ЖДУ ім.Івана Франка. |
|