Технологія CLIL в контексті реалізації моделі багатомовної освіти в закладах загальної середньої освіти України з навчанням мов корінних народів та національних меншин
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/726787/
http://comparlab.org.ua/?page_id=614 |
|
Title |
Технологія CLIL в контексті реалізації моделі багатомовної освіти в закладах загальної середньої освіти України з навчанням мов корінних народів та національних меншин
CLIL technology in the context of implementation of the model of multilingual education in general secondary education institutions of Ukraine with training in the languages of indigenous peoples and national minorities Ттехнология CLIL в контексте реализации модели многоязычного образования в учреждениях общего среднего образования Украины с обучением на языках коренных народов и национальных меньшинств |
|
Creator |
Фідкевич, Олена Львівна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages |
|
Description |
У тезах розглядається технологія CLIL в контексті реалізації моделі багатомовної освіти в закладах загагльної середньої освіти України з навчанням корінних народів і національних меншин, її роль у формуванні багатомовної компетентност. Роглянуто особливості цієї технологія навчання, яка грунтується на інтеграції предметного змісту і нової виучуваної мови з пріоритетним розвитком загальних навчальних умінь.Визначено умови, за яких використання цієї технології буде ефективним для реалізації основної мети запропонованої моделі.
Theses consider CLIL technology in the context of the implementation of the model of multilingual education in general secondary education institutions of Ukraine with education of indigenous peoples and national minorities, its role in the formation of multilingual competence. The peculiarities of this learning technology, which is based on the integration of subject content and new language learned with the priority development of general learning skills. The conditions under which the use of this technology will be effective for the main purpose of the proposed model. В тезисах рассматривается технология CLIL в контексте реализации модели многоязычного образования в учреждениях общего среднего образования Украины с обучением коренных народов и национальных меньшинств, ее роль в формировании многоязычной компетентности. Рассмотрены особенности этой технология обучения, основанная на интеграции предметного содержания и новой изучаемого языка с приоритетным развитием общих учебных умений.Определены условия, при которых использование этой технологии будет эффективным для реализации основной цели предложенной модели. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/726787/2/Comparative_2021_w-245-248.pdf
- Фідкевич, Олена Львівна (orcid.org/0000-0003-3294-915X <http://orcid.org/0000-0003-3294-915X>) (2021) CLIL technology in the context of implementation of the model of multilingual education in general secondary education institutions of Ukraine with training in the languages of indigenous peoples and national minorities In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна, pp. 244-247. ISBN 978-617692652-8 |
|