Учні початкових класів із порушеннями зору: навчання та розвиток
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/726278/
https://lib.imzo.gov.ua/navchalno-metodichn-posbniki/dlya-pedagogchnikh-pratsvnikv-yak-pratsyuyut-z-uchnyami-z-osoblivimi-osvtnmi-potrebami/navchalno-metodichniy-posbnik-uchn-pochatkovikh-klasv-z-porushennyami-zoru-navchannya-ta-rozvitok/ |
|
Title |
Учні початкових класів із порушеннями зору: навчання та розвиток
Elementary school students with visual impairments: learning and development |
|
Creator |
Костенко, Т.М.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Даний посібник присвячений проблемам навчання дітей із порушеннями зору в початковій школі. Зацікавлений читач знайде тут детальний опис психофізіологічних особливостей дітей цього віку і труднощів, з якими стикаються педагоги і вихователі під час навчання такої групи дітей. Визначаються пріоритетні напрями діяльності у цій сфері. Посібник містить корисну інформацію про дистанційне навчання в початковій школі, про новітні методики роботи з дітьми із порушеннями зору, комплекси вправ та перелік сучасних тифлоприладів, що довели свою ефективність. Також автор знайомить читача із практичним досвідом упровадження новітніх проєктів в освітній процес. Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням зору, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами. This manual is devoted to the problems of teaching children with visual impairments in primary school. The interested reader will find here a detailed description of the psychophysiological characteristics of children of this age and the difficulties faced by teachers and educators during the training of such a group of children. Priority areas of activity in this area are identified. The manual contains useful information about distance learning in primary school, the latest methods of working with children with visual impairments, sets of exercises and a list of modern typhlo devices that have proven their effectiveness. The author also acquaints the reader with the practical experience of implementing the latest projects in the educational process. Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням зору, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами. |
|
Publisher |
Ранок
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
text |
|
Language |
uk
uk |
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/726278/1/%D0%A3%D0%9F%D0%9A_i%D0%B7_%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8_%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%83.pdf
http://lib.iitta.gov.ua/726278/2/%D0%9B%D0%B8%D1%81%D1%82-%D0%B4%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D1%96%D0%BB%20%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%A0%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA.pdf Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236 <http://orcid.org/0000-0002-4976-1236>) (2020) Elementary school students with visual impairments: learning and development Ранок, м. Харків, Україна. ISBN 978-617-09-6786-2 |
|