Record Details

Підготовка вчителів до забезпечення наступності у впровадженні реформ: початкова школа – гімназія

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/725820/
https://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip43.html
 
Title Підготовка вчителів до забезпечення наступності у впровадженні реформ: початкова школа – гімназія
Teacher training to ensure continuity in the implementation of reforms: primary school - gymnasium
 
Creator Гораш, Катерина Вікторівна
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
 
Description Важливе місце в процесі забезпечення наступності відіграє й досвід дослідницької роботи вчителя-класного керівника, зокрема, для визначення рівня підготовки учня (учнівського колективу) до здобуття освіти (здатність застосовувати набуті в початковій школі знання та навички для навчання і профорієнтації).
Отже, ефективність освітніх реформ та забезпечення здобуття якісної неперервної освіти залежить від наступності між усіма рівнями освіти: від дошкільної до післядипломної, а ключові навички навчатись упродовж життя (свідомо здобувати знання) формуються саме на перших перехідних етапах навчання, зокрема й на етапі переходу учнів початкової школи до базової середньої школи.
Розв’язання проблем реформування сучасної освіти, зокрема організації освітнього процесу і створення сприятливого для навчання освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти, можливе за умов підготовки вчителів до здійснення професійної діяльності на засадах наступності та безперервності освіти як системи навчання упродовж життя людини (забезпечення наступності у навчанні з дошкільною, вищою освітою та освітою дорослих).
An important place in the process of ensuring continuity is played by the experience of research work of the teacher-class teacher, in particular, to determine the level of preparation of the student (student body) for education (ability to apply knowledge and skills acquired in primary school).
Thus, the effectiveness of educational reforms and ensuring quality continuing education depends on the continuity between all levels of education: from preschool to postgraduate, and key skills to learn throughout life (consciously acquire knowledge) are formed in the first transitional stages of learning, including the transition of primary school students. schools to basic secondary school.
Solving the problems of reforming modern education, in particular the organization of the educational process and the creation of a favorable educational environment in general secondary education, is possible if teachers are trained to pursue professional activities on the basis of continuity and continuity of education as a system of lifelong learning. education with preschool, higher education and adult education).
 
Publisher Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/725820/1/Horash%20K.V._%D0%BE%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE.pdf
- Гораш, Катерина Вікторівна (orcid.org/0000-0001-8625-9774 <http://orcid.org/0000-0001-8625-9774>) (2021) Teacher training to ensure continuity in the implementation of reforms: primary school - gymnasium In: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Навчання через гру в освітньому просторі України: досвід, виклики, ідеї та рішення» (18-19 березня 2021 року​, м. Запоріжжя) Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Запоріжжя, Україна, pp. 34-39. ISBN 2223-4551