Record Details

Логіко-структурний аналіз проблеми низького рівня фізико-математичних знань старшокласників

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/725824/
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24021
 
Title Логіко-структурний аналіз проблеми низького рівня фізико-математичних знань старшокласників
A logical-structural analysis of the problem of senior pupils’ poor knowledge of physics and mathematics
 
Creator Муранова, Н.П.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
51 Mathematics
53 Physics
 
Description У статті представлено алгоритм проведення логіко-структурного аналізу актуальних соціальних та освітніх проблем; реалізовано логіко-структурний підхід у контексті аналізу проблеми забезпечення високого рівня фізико-математичних знань абітурієнтів, що готуються до вступу у технічні університети.
The paper presents an algorithm of logical-structural analysis of pressing social and educational problems. The logical-structural approach has been realized in the context of analyzing the problem of assuring a high standard of physico-mathematical knowledge with senior pupils planning to enter an engineering university.
 
Publisher Редакційно-видавничий відділ Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/725824/1/92-%D0%9B%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%BA%D0%BE-%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%20%D1%84%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%8C%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%88%D0%BE%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2._1.pdf
- Муранова, Н.П. (2013) A logical-structural analysis of the problem of senior pupils’ poor knowledge of physics and mathematics Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 4/1. ISSN ISBN 978-966-7406-67-7