Record Details

Методичні рекомендації для інноваційного викладання трудового навчання у 5-9, 10-11 класах (технічні та обслуговуючі види праці)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/726074/
 
Title Методичні рекомендації для інноваційного викладання трудового навчання у 5-9, 10-11 класах (технічні та обслуговуючі види праці)
Методические рекомендации для инновационного преподавания трудового обучения в 5-9, 10-11 классах (технические и обслуживающие виды труда)
Methodical recommendations for innovative teaching of labor training in grades 5-9, 10-11 (technical and service types of work)
 
Creator Вдовченко, Віктор Володимирович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Методичні рекомендації для інноваційного викладання трудового навчання у 5-9, 10-11 класах (технічні та обслуговуючі види праці), 2015, надруковані в навчально-методичному збірнику «Трудове навчання та технології. 5-11 класи: методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2015/2016 навчальному році з коментарями провідних фахівців ІП НАПН України– Харків: Видавництво «Ранок», 2015. — 80 с.
Автор: Вдовченко Віктор Володимирович, професор, старший науковий співробітник відділу технологічної освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор філософії в галузі дизайну, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, член Національної спілки дизайнерів України
Методичні рекомендації професора Віктора Вдовченка мають три складові:
1. Новітня педагогічна технологія розвивального навчання проф. Вдовченка В.В. в освітній галузі «Технології» для сучасної методики викладання трудового навчання у 5-9, 10-11 класах.
2. Методичні установки для підготовки уроків (занять) з трудового навчання у 5-9 класах, технології у 10-11 класах за педагогічною технологією розвивального навчання проф. Вдовченка В.В.
3. Підготовка до уроків (занять) за видами методичної діяльності вчителя.
Етапи підготовки уроків (занять) за видами методичної діяльності вчителя трудового навчання у 5-9 класах, технології у 10-11 класах подані у табл. 1. Таблиця 1. Поетапна підготовка вчителя до уроків (занять) за видами діяльності вчителя
Основною формою документування підготовки вчителя до уроку, заняття є план-конспект уроку (заняття). Поурочний план-конспект розробляється за структурою уроку, заняття, що має від 2 до 6 годин, відповідно до обраного вчителем типу уроку (див. табл. 2.) зі змістом виду діяльності вчителя та учнів, переліком методів та прийомів роботи на різних його етапах.
Таблиця 2. Види діяльності учителя за структурою уроку, відповідно до обраного вчителем типу уроку
Методические рекомендации для инновационного преподавания трудового обучения в 5-9, 10-11 классах (технические и обслуживающие виды труда), 2015, напечатанные в учебно-методическом сборнике «Трудовое обучение и технологии. 5-11 классы: методические рекомендации по организации учебно-воспитательного процесса в 2015/2016 учебном году с комментариями ведущих специалистов ИП АПН Украины-Харьков: Издательство «Ранок», 2015. - 80 с.
Автор: Вдовченко Виктор Владимирович, профессор, старший научный сотрудник отдела технологического образования Института педагогики АПН Украины, доктор философии в области дизайна, учитель высшей категории, учитель-методист, член Национального союза дизайнеров Украины
Методические рекомендации профессора Виктора Вдовченко имеют три составляющие:
1. Новейшая педагогическая технология развивающего обучения проф. Вдовченко В.В. в образовательной области «Технологии» для современной методики преподавания трудового обучения в 5-9, 10-11 классах.
2. Методические установки для подготовки уроков (занятий) по трудовому обучению в 5-9 классах, технологии в 10-11 классах по педагогической технологии развивающего обучения проф. Вдовченко В.В.
3. Подготовка к урокам (занятий) по видам методической деятельности учителя.
Этапы подготовки уроков (занятий) по видам методической деятельности учителя трудового обучения в 5-9 классах, технологии в 10-11 классах представлены в табл. 1. Таблица 1. Поэтапная подготовка учителя к урокам (занятий) по видам деятельности учителя
Основной формой документирования подготовки учителя к уроку, занятия является план-конспект урока (занятия). Поурочный план-конспект разрабатывается по структуре урока, занятия, имеет от 2 до 6:00, в соответствии с выбранным учителем типа урока (см. Табл. 2.) с содержанием вида деятельности учителя и учащихся, перечнем методов и приемов работы на различных его этапах .
Таблица 2. Виды деятельности учителя по структуре урока, в соответствии с выбранным учителем типа урока
Methodical recommendations for innovative teaching of labor training in grades 5-9, 10-11 (technical and service types of work), 2015, published in the educational-methodical collection Labor training and technologies. Grades 5-11: methodological recommendations for the organization of the educational process in the 2015/2016 academic year with comments from leading experts of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine - Kharkiv: Publishing House "Morning", 2015. - 80 p.
Author: Vdovchenko Viktor Volodymyrovych, Professor, Senior Researcher of the Department of Technological Education of the Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Doctor of Philosophy in Design, teacher of the highest category, teacher-methodologist, member of the National Union of Designers of Ukraine
Methodical recommendations of Professor Viktor Vdovchenko have three components:
1. The latest pedagogical technology of developmental training prof. Vdovchenko VV in the educational field "Technology" for modern methods of teaching labor education in grades 5-9, 10-11.
2. Methodical installations for preparation of lessons (occupations) on labor training in 5-9 classes, technologies in 10-11 classes on pedagogical technology of developmental training of prof. Vdovchenko VV
3. Preparation for lessons (classes) by types of methodical activity of the teacher.
Stages of preparation of lessons (classes) by types of methodical activity of the teacher of labor training in 5-9 classes, technologies in 10-11 classes are given in tab. 1. Table 1. Gradual preparation of teachers for lessons (classes) by type of teacher activity
The main form of documenting the teacher's preparation for the lesson, lesson is a syllabus of the lesson (lesson). Lesson plan-summary is developed according to the structure of the lesson, lesson, which has from 2 to 6 hours, according to the type of lesson chosen by the teacher (see table 2.) with the content of the teacher and students, a list of methods and techniques at different stages .
Table 2. Types of teacher activity according to the structure of the lesson, according to the type of lesson chosen by the teacher
 
Publisher Видавництво «Ранок»
 
Date 2015
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/726074/1/%D0%92%D0%92%D0%92%20%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BB%2C%202015.pdf
Вдовченко, Віктор Володимирович (orcid.org/0000-0003-3509-2972 <http://orcid.org/0000-0003-3509-2972>) (2015) Methodical recommendations for innovative teaching of labor training in grades 5-9, 10-11 (technical and service types of work) Видавництво «Ранок», м. Київ, Україна.