Комплексна соціально-психологічна технологія підтримки реформ через стимуляцію партнерської взаємодії та суб’єктності учасників освітнього процесу
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/725841/
http://lib.iitta.gov.ua/722535/ |
|
Title |
Комплексна соціально-психологічна технологія підтримки реформ через стимуляцію партнерської взаємодії та суб’єктності учасників освітнього процесу
Comprehensive socio-psychological technology to support reforms by stimulating partnerships and subjectivity of participants in the educational process |
|
Creator |
Гриценок, Л.І.
Юрченко, В.І. |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
Покладення Конкурсу-квесту в основу соціально-психологічної технології підтримки реформи освіти є перспективним щодо встановлення та налагодження конструктивної взаємодії учасників - суб’єктів освітнього процесу за умови дотримання вимог до організації команд, використання технік групової роботи та обов’язкового залучення кожного члена команди.
Socio-psychological technology to support educational reform on the basis of a competition-quest is promising for establishing and establishing constructive interaction of participants - subjects of the educational process, subject to compliance with the requirements for team organization, use of teamwork and mandatory involvement all of comand participants. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/725841/1/%D0%B7%D0%B1%202020%20-%D1%81%D1%82%20%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BA-%D0%AE%D1%80%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_removed.pdf
- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185 <http://orcid.org/0000-0002-0055-2185>) and Юрченко, В.І. (orcid.org/0000-0003-4378-9841 <http://orcid.org/0000-0003-4378-9841>) (2020) Comprehensive socio-psychological technology to support reforms by stimulating partnerships and subjectivity of participants in the educational process In: Сучасні психологічні вимоги до підручника для Нової української школи : збірник тез наукових доповідей Круглого столу, присвяченого 75-річчю створення Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ, 24 листопада 2020 року) Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 21-24. |
|