Record Details

Комплексна соціально-психологічна технологія підтримки реформ через стимуляцію партнерської взаємодії та суб’єктності учасників освітнього процесу

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/725841/
http://lib.iitta.gov.ua/722535/
 
Title Комплексна соціально-психологічна технологія підтримки реформ через стимуляцію партнерської взаємодії та суб’єктності учасників освітнього процесу
Comprehensive socio-psychological technology to support reforms by stimulating partnerships and subjectivity of participants in the educational process
 
Creator Гриценок, Л.І.
Юрченко, В.І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
 
Description Покладення Конкурсу-квесту в основу соціально-психологічної технології підтримки реформи освіти є перспективним щодо встановлення та налагодження конструктивної взаємодії учасників - суб’єктів освітнього процесу за умови дотримання вимог до організації команд, використання технік групової роботи та обов’язкового залучення кожного члена команди.
Socio-psychological technology to support educational reform on the basis of a competition-quest is promising for establishing and establishing constructive interaction of participants - subjects of the educational process, subject to compliance with the requirements for team organization, use of teamwork and mandatory involvement all of comand participants.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/725841/1/%D0%B7%D0%B1%202020%20-%D1%81%D1%82%20%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BA-%D0%AE%D1%80%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_removed.pdf
- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185 <http://orcid.org/0000-0002-0055-2185>) and Юрченко, В.І. (orcid.org/0000-0003-4378-9841 <http://orcid.org/0000-0003-4378-9841>) (2020) Comprehensive socio-psychological technology to support reforms by stimulating partnerships and subjectivity of participants in the educational process In: Сучасні психологічні вимоги до підручника для Нової української школи : збірник тез наукових доповідей Круглого столу, присвяченого 75-річчю створення Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ, 24 листопада 2020 року) Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 21-24.