Психологічні особливості ставлення педагогів до змін в освіті та готовність до підтримки ними освітньої реформи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/725837/
https://fdotadotr.files.wordpress.com/2021/05/d09ed181d0b2d196d182d0bdd196d0b9-d0bfd180d0bed181d182d196d180-d0b2-d0bad0bed0bdd182d0b5d0bad181d182d196-d0b3d183d0bcd0b0d0bdd196d181d182d0b8d187d0bdd0bed197-d0bfd0b0d180d0b0d0b4d0b8d0b3d-4.pdf |
|
Title |
Психологічні особливості ставлення педагогів до змін в освіті та готовність до підтримки ними освітньої реформи
The psychological features of teachers' attitude to education changes and ready to support for education reform |
|
Creator |
Капустюк, О.М.
Пастушенко, В.С. |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В статті представлений аналіз використання деяких категорій: «психологічне ставлення», «готовність педагогів до підтримки» та «психологічні бар’єри особистості». Визначено психологічне ставлення як динамічна характеристика індивідуальної свідомості педагога. Досліджено вплив психологічного ставлення на готовність педагогів до підтримки освітньої реформи, виявлено основні труднощі готовності педагогів до змін у подальшому професійному становленні, самовдосконаленні особистісних якостей та професійному розвитку.
The article presents the analysis of the use of the some categories: «psychological attitude», «teachers' readiness to support» and «personal psychological barriers». Define psychological attitude as dynamic characteristics of individual consciousness of the teachers. Influence of psychological attitude is investigational on embodiment of teachers' readiness to support for education reform , basic difficulties of the teachers' readiness to changes professional becoming, self-improvement of personal skills, professional development |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Canadian publishing office “Accent Graphics Communications & Publishing”
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/725837/1/%D0%9F%D0%A1%D0%98%D0%A5%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%86%20%D0%9E%D0%A1%D0%9E%D0%91%D0%9B%D0%98%D0%92%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%92%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%92%20%D0%94%D0%9E%20%D0%97%D0%9C%D0%86%D0%9D%20%D0%92%20%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%86%20%D0%A2%D0%90%20%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%AC%20%D0%94%D0%9E%20%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%A2%D0%A0%D0%98%D0%9C%D0%9A%D0%98%20%D0%9D%D0%98%D0%9C%D0%98%20%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%9D%D0%AC%D0%9E%D0%87%20%D0%A0%D0%95%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%98.pdf
- Капустюк, О.М. (orcid.org/0000-0003-4657-8556 <http://orcid.org/0000-0003-4657-8556>) and Пастушенко, В.С. (orcid.org/0000-0002-2689-2030 <http://orcid.org/0000-0002-2689-2030>) (2021) The psychological features of teachers' attitude to education changes and ready to support for education reform Освітній простір в контексті гуманістичної парадигми: психологічні пріоритети сучасності. pp. 87-97. ISSN ISBN 978-1-77192-605-5 |
|