Record Details

Соціально-психологічна готовність дошкільників до школи як значущий компонент адаптації дитини до шкільного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/725770/
 
Title Соціально-психологічна готовність дошкільників до школи як значущий компонент адаптації дитини до шкільного навчання
Socio-psychological readiness of preschoolers for school as a significant component of the child's adaptation to school
 
Creator Чекстере, Оксана Юріївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Період адаптації дитини до школи є дуже важливим для її розвитку як особистості. На цьому етапі від педагога вимагається максимальна увага до дитини, її внутрішнього світу, а від батьків ухвалення, підтримка і співпереживання. При цьому необхідно мати на увазі, що дитина починає стикатися з новими життєвими ситуаціями і її реакція на них є домінуючою в формуванні характеру і подальшої якості навчання. Грамотний та індивідуальний підхід до дитини в цей переломний період - запорука сприятливого завершення періоду адаптації дитини до школи, гарної поведінки та успішного навчання.
The period of adaptation of a child to school is very important for his development as a person. At this stage, the teacher is required to pay maximum attention to the child, his inner world, and the parents' approval, support and empathy. It should be borne in mind that the child begins to face new life situations and his reaction to them is dominant in the formation of the nature and subsequent quality of learning. A competent and individual approach to the child in this critical period is the key to a successful completion of the period of the child's adaptation to school, good behavior and successful learning.
 
Publisher Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
 
Date 2021
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/725770/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A1%D0%9E%D0%A6%D0%86%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E-%D0%9F%D0%A1%D0%98%D0%A5%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%90%20%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%AC%20%D0%94%D0%9E%D0%A8%D0%9A%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%86%D0%92%20%D0%94%D0%9E%20%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%98.pdf
- Чекстере, Оксана Юріївна (orcid.org/0000-0003-2435-3831 <http://orcid.org/0000-0003-2435-3831>) (2021) Socio-psychological readiness of preschoolers for school as a significant component of the child's adaptation to school Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи : матеріали ІІ Всеукраїнського науково-практичного семінару (20 травня 2021 р., м. Київ). pp. 265-272.