Соціально-психологічна готовність дошкільників до школи як значущий компонент адаптації дитини до шкільного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/725770/
|
|
Title |
Соціально-психологічна готовність дошкільників до школи як значущий компонент адаптації дитини до шкільного навчання
Socio-psychological readiness of preschoolers for school as a significant component of the child's adaptation to school |
|
Creator |
Чекстере, Оксана Юріївна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Період адаптації дитини до школи є дуже важливим для її розвитку як особистості. На цьому етапі від педагога вимагається максимальна увага до дитини, її внутрішнього світу, а від батьків ухвалення, підтримка і співпереживання. При цьому необхідно мати на увазі, що дитина починає стикатися з новими життєвими ситуаціями і її реакція на них є домінуючою в формуванні характеру і подальшої якості навчання. Грамотний та індивідуальний підхід до дитини в цей переломний період - запорука сприятливого завершення періоду адаптації дитини до школи, гарної поведінки та успішного навчання.
The period of adaptation of a child to school is very important for his development as a person. At this stage, the teacher is required to pay maximum attention to the child, his inner world, and the parents' approval, support and empathy. It should be borne in mind that the child begins to face new life situations and his reaction to them is dominant in the formation of the nature and subsequent quality of learning. A competent and individual approach to the child in this critical period is the key to a successful completion of the period of the child's adaptation to school, good behavior and successful learning. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/725770/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A1%D0%9E%D0%A6%D0%86%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E-%D0%9F%D0%A1%D0%98%D0%A5%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%90%20%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%AC%20%D0%94%D0%9E%D0%A8%D0%9A%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%86%D0%92%20%D0%94%D0%9E%20%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%98.pdf
- Чекстере, Оксана Юріївна (orcid.org/0000-0003-2435-3831 <http://orcid.org/0000-0003-2435-3831>) (2021) Socio-psychological readiness of preschoolers for school as a significant component of the child's adaptation to school Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи : матеріали ІІ Всеукраїнського науково-практичного семінару (20 травня 2021 р., м. Київ). pp. 265-272. |
|