Record Details

Психологічні аспекти дистанційного навчання в художньо-проектній освіті: позитивний досвід і проблеми під час занять в домашніх умовах

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/725695/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=10153
 
Title Психологічні аспекти дистанційного навчання в художньо-проектній освіті: позитивний досвід і проблеми під час занять в домашніх умовах
Психологические аспекты дистанционного обучения в художественно-проектной образовании: положительный опыт и проблемы во время занятий в домашних условиях
Psychological aspects of distance learning in art and design education: positive experience and problems during classes at home
 
Creator Вдовченко, Віктор Володимирович
Полищук, Златослава Вікторівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Презентація для виступу на Секції 12. НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВАРІАТИВНОГО СКЛАДНИКА ЗМІСТУ ПРОФІЛЬНОГО  НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНОМУ ЛІЦЕЇ
Тези опубліковані у Анотованих результатах науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2020 рік
Науково-практична інтернет-конференції всеукраїнського рівня «ЗМІСТ І ТЕХНОЛОГІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ»
за результатами наукових досліджень співробітників, докторантів, аспірантів, здобувачів, вчителів-експериментаторів
Інституту педагогіки НАПН України за 2020 рік.
15 січня 2021 року
Наукові положення психологічних аспектів дистанційного навчання в художньо-проєктній освіті розкривають позитивний досвід і проблеми під час занять в домашніх умовах. Акцентується увага на психологічній основі більшості позитивних результатів і проблемних місць. Позитивне черпає свою результативність у досить високій самоорганізації учнів та сприянні їм членами сім’ї та родини. Досягається завдяки високій самоорганізації в роботі із збільшеним об’ємом навчальної інформації для підвищення якості під час індивідуального навчання; завдяки створенню належних умов членами сім’ї та родини з орієнтацією на високий рівень начальних досягнень; наданню батьками дітям продуктивних технічних та програмних засобів. Негативний досвід – учні, які і під час стаціонарного навчання мали низький рівень для мотивації навчання, в домашніх умовах, будучи позбавленими контролю з боку вчителя, зразу ж зменшують рівень зацікавленості у навчанні і тому їх навчальні досягнення різко зменшуються. Рекомендації: тримати в полі зору пасивних чи малоініціативних учнів під час дистанційного навчання; організувати учнівські бригади чи ланки для виконання колективних учнівських проєктів; застосовувати рольові ігри – дизайнерське бюро чи дизайнерська студія; розвивати художньо-проєктну творчість; більше уваги приділяти соціалізації в он-лайн навчанні.
Презентация для выступления на секции 12. Научно-методическое обеспечение вариативных составляющих СОДЕРЖАНИЯ ПРОФИЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ ТЕХНОЛОГИЙ В профессиональном лицее
Тезисы опубликованы в аннотированных результатах научно-исследовательской работы Института педагогики 2020 года
Научно-практическая интернет-конференции всеукраинского уровня «Содержание и технологии ШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ»
по результатам научных исследований сотрудников, докторантов, аспирантов, соискателей, учителей-экспериментаторов
Института педагогики АПН Украины 2020 года.
15 января 2021
Научные положения психологических аспектов дистанционного обучения в художественно-проектных образовании раскрывают положительный опыт и проблемы во время занятий в домашних условиях. Акцентируется внимание на психологической основе большинства положительных результатов и проблемных мест. Положительное черпает свою результативность в достаточно высокой самоорганизации учащихся и содействии им членами семьи и семьи. Достигается благодаря высокой самоорганизации в работе с увеличенным объемом учебной информации для повышения качества при индивидуального обучения; благодаря созданию надлежащих условий членами семьи и семьи с ориентацией на высокий уровень учебных достижений; предоставлению родителями детям производительных технических и программных средств. Негативный опыт - ученики, которые и во время стационарного обучения имели низкий уровень для мотивации учения, в домашних условиях, будучи лишенными контроля со стороны учителя, сразу же уменьшают уровень заинтересованности в обучении и поэтому их учебные достижения резко уменьшаются. Рекомендации: держать в поле зрения пассивных или малоинициативны учащихся дистанционного обучения; организовать ученические бригады или звена для выполнения коллективных ученических проектов; применять ролевые игры - дизайнерское бюро или дизайнерская студия; развивать художественно-проектных творчество; больше внимания уделять социализации в онлайн обучении.
Presentation for presentation at Section 12. SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL SUPPORT OF VARIATIVE COMPONENT OF CONTENT OF PROFESSIONAL EDUCATION OF TECHNOLOGIES IN VOCATIONAL LYCEUM
Theses are published in the Annotated results of research work of the Institute of Pedagogy for 2020
Scientific and practical Internet conference of the all-Ukrainian level "CONTENT AND TECHNOLOGIES OF SCHOOL EDUCATION"
according to the results of scientific research of employees, doctoral students, graduate students, applicants, experimental teachers
Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine for 2020.
January 15, 2021
The scientific provisions of the psychological aspects of distance learning in art and project education reveal positive experiences and problems during classes at home. Emphasis is placed on the psychological basis of most positive results and problem areas. The positive derives its effectiveness in a fairly high self-organization of students and their support by family members. Achieved through high self-organization in working with an increased amount of educational information to improve the quality of individual learning; by creating appropriate conditions for family members with a focus on a high level of initial achievement; providing parents with children productive hardware and software. Negative experience - students who had a low level of motivation to study during inpatient training, at home, being deprived of control by the teacher, immediately reduce the level of interest in learning and therefore their academic achievement decreases sharply. Recommendations: keep in sight passive or uninitiative students during distance learning; organize student teams or units to carry out collective student projects; use role-playing games - design bureau or design studio; to develop artistic and project creativity; pay more attention to socialization in online learning.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2021
 
Type Conference or Workshop Item
PeerReviewed
 
Format slideshow
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/725695/1/4%20%D0%92%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%92.%2C%20%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%89%D1%83%D0%BA%20%D0%97.%D0%92.%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%20%D0%B0%D1%81%D0%BF%20%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%20%D0%B2%20%D0%A5%D0%9F%D0%9E%2015%2001%202021.pptx
- Вдовченко, Віктор Володимирович (orcid.org/0000-0003-3509-2972 <http://orcid.org/0000-0003-3509-2972>) and Полищук, Златослава Вікторівна (2021) Psychological aspects of distance learning in art and design education: positive experience and problems during classes at home In: Annotated results of research work of the Institute of Pedagogy for 2020, м. Київ, Україна.