Record Details

Організація дистанційного навчання в столичній технологічній освіті (на прикладі вивчення спеціалізації «Основи дизайну» та спецкурсу «Художнє проектування»)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/725692/
 
Title Організація дистанційного навчання в столичній технологічній освіті (на прикладі вивчення спеціалізації «Основи дизайну» та спецкурсу «Художнє проектування»)
Организация дистанционного обучения в столичном технологическом образовании (на примере изучения специализации «Основы дизайна» и спецкурса «Художественное проектирование»)
Organization of distance learning in the capital's technological education (on the example of studying the specialization "Fundamentals of Design" and a special course "Artistic Design")
 
Creator Вдовченко, Віктор Володимирович
Сорочан, Ніна Миколаївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description Презентація для виступу на Секції 12. НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВАРІАТИВНОГО СКЛАДНИКА ЗМІСТУ ПРОФІЛЬНОГО  НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНОМУ ЛІЦЕЇ
Тези опубліковані у Анотованих результатах науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2020 рік
Науково-практична інтернет-конференції всеукраїнського рівня «ЗМІСТ І ТЕХНОЛОГІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ»
за результатами наукових досліджень співробітників, докторантів, аспірантів, здобувачів, вчителів-експериментаторів
Інституту педагогіки НАПН України за 2020 рік.
15 січня 2021 року

У презентації подано розгляд результативного трьохстороннього співробітництва Інституту педагогіки НАПН України, Інституту реклами у м. Києві та Ліцею податкової та рекламної справи №21 м. Києва у довгостроковому науково-педагогічному експериментальному дослідженні (2012-2020 роки) під час стаціонарного і дистанційного навчання та консультування, експертної оцінки дизайнерських пропозицій та рішень, творчих учнівських проєктів, розробки і захисту тематичних навчально-тренувальних презентацій. Окреслено особливості дистанційного поглибленого навчання за спеціалізацією «Основи дизайну» (далі – СОД) та спецкурсом «Художнє проєктування»(далі – СХП) у 10-11 класах як дієвого і перспективного науково-педагогічного експерименту. Педагогічний дизайн в дистанційній формі продемонстрував свою ефективність, як в поєднанні із стаціонарним аудиторним навчанням, так і самостійно – як дистанційна форма, завдяки якому учні оволоділи новими методами художньо-проєктної діяльності під час дистанційного навчання, продемонстрували підвищення успішності з інших навчальних предметів завдяки компетентному володінню художньо-проєктною діяльністю під час високої самоорганізації з керівництвом дослідника та експериментатора. Ефективність педагогічного дизайну було продемонстровано експериментально за багато років до вимушеного карантину, тепер – апробовано предметну методику з СОД та СХП в умовах форми змішаного навчання і окремо – тільки дистанційного навчання. Узгоджено педагогічні умови у профільній підготовці учнів ліцею – зміст, методика, організаційні форми навчання та предметно-розвивальне середовища із застосуванням доступних та зручних для учнів сервісів під час дистанційного навчання. Важливим є введення в практику навчання щосеместрового електронного самотестування ліцеїстами за допомогою гуглсервісів. В числовій та графічній формі учні мають можливість відстежувати реальні результати дистанційного навчання Учні висловлюють доброзичливі і щирі побажання в свою адресу з поліпшення отриманих результатів у дистанційному навчанні.
Презентация для выступления на секции 12. Научно-методическое обеспечение вариативных составляющих СОДЕРЖАНИЯ ПРОФИЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ ТЕХНОЛОГИЙ В профессиональном лицее
Тезисы опубликованы в аннотированных результатах научно-исследовательской работы Института педагогики 2020 года
Научно-практическая интернет-конференции всеукраинского уровня «Содержание и технологии ШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ»
по результатам научных исследований сотрудников, докторантов, аспирантов, соискателей, учителей-экспериментаторов
Presentation for presentation at Section 12. SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL SUPPORT OF VARIATIVE COMPONENT OF CONTENT OF PROFESSIONAL EDUCATION OF TECHNOLOGIES IN VOCATIONAL LYCEUM
Theses are published in the Annotated results of research work of the Institute of Pedagogy for 2020
Scientific and practical Internet conference of the all-Ukrainian level "CONTENT AND TECHNOLOGIES OF SCHOOL EDUCATION"
according to the results of scientific research of employees, doctoral students, graduate students, applicants, experimental teachers
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2021
 
Type Conference or Workshop Item
NonPeerReviewed
 
Format other
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/725692/1/3%20%D0%92%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92%D0%92%2C%20%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B0%D0%BD%20%D0%9D.%D0%9C.%20%D0%9E%D1%80%D0%B3%20%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%20%D0%B2%20%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%20%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%2015%2001%202021.pptx
- Вдовченко, Віктор Володимирович (orcid.org/0000-0003-3509-2972 <http://orcid.org/0000-0003-3509-2972>) and Сорочан, Ніна Миколаївна (2021) Organization of distance learning in the capital's technological education (on the example of studying the specialization "Fundamentals of Design" and a special course "Artistic Design") In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2020 рік, м. Київ, Україна.