Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/32949/
|
|
Title |
Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта
|
|
Creator |
Слюсар, М. В.
|
|
Subject |
B Philosophy (General)
|
|
Description |
Глобалізаційні процеси значною мірою сприяли тотальній технізації життєдіяльності людини, одним із проявів якої є перманентне включення її в інформаційний простір. Останній характеризується збільшенням обсягів реклами, введення її у контекст буденного життя індивідів. Рекламу як інструмент міфотворчості одним з перших у філософських науках розглядав Ролан Барт. |
|
Date |
2021
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/32949/1/%D0%A1%D0%BB%D1%8E%D1%81%D0%B0%D1%80_%D0%9C_%D0%91%D0%B0%D1%80%D1%82.pdf
Слюсар, М. В. (2021) Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта. In: Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 року, Тернопіль : Вектор. |
|