Record Details

Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/32945/
 
Title Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами
 
Creator Слюсар, В. М.
 
Subject B Philosophy (General)
 
Description Сучасний глобалізований світ характеризується структурними змінами
медіапростору, особливо його рекламної складової. Економічні та технічні
фактори його розвитку актуалізують необхідність створення і
упровадження ефективних соціальних та правових регулятивів його
функціонування. Зокрема в Україні з 11 грудня 2019 року набув чинності
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
(щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом
Європейського Союзу)», яким вносяться зміни у низку законодавчих актів,
які регулюють рекламну діяльність в Україні. Важливим є факт зміни умов
функціонування порівняльної реклами, у т. ч. визначаються умови її
правомірного / неправомірного використання
 
Date 2021
 
Type Conference or Workshop Item
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/32945/1/Sljusar.pdf
Слюсар, В. М. (2021) Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами. In: Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 року, Тернопіль : Вектор.