Record Details

Психолінгвістичні засади формування мовної свідомості учнів з особливими потребами в умовах інтеграційного освітнього простору

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/32936/
 
Title Психолінгвістичні засади формування мовної свідомості учнів з особливими потребами в умовах інтеграційного освітнього простору
 
Creator Магдич, Т. П.
 
Subject LB1603 Secondary Education. High schools
 
Description В умовах інтеграційного освітнього простору оновлення змісту, форм та методів навчання рідної мови потребує вирішення багатьох проблем, із якими стикаються як науковці, так і вчителі-словесники Нової української школи. Однією з актуальних на сьогодні є проблема українськомовного навчання дітей з особливими потребами, яких, на жаль, чимало, з огляду на екологічний стан планети в цілому та країни зокрема, на труднощі у вітчизняній системі охорони здоров’я та соціальній політиці тощо. Навчання мови, безперечно, відбувається у тісному зв’язку з різноманітними галузями наукових знань, з-поміж яких психолінгвістика посідає важливе місце, особливо коли йдеться про формування видів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, письмо, аудіювання) у школярів, що мають інвалідність. Зазначене вище зумовлює актуальність порушеної нами проблеми.
 
Publisher Фоп «Н.М. Левковець»
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/32936/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B4%D0%B8%D1%87%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C.pdf
Магдич, Т. П. (2018) Психолінгвістичні засади формування мовної свідомості учнів з особливими потребами в умовах інтеграційного освітнього простору. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи, 1. pp. 110-113.