Реалізація принципу наочності в аспекті активізації навчально- пізнавальної діяльності учнів початкових класів
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/32841/
|
|
Title |
Реалізація принципу наочності в аспекті активізації навчально- пізнавальної діяльності учнів початкових класів
|
|
Creator |
Висоцька, Л. М.
Гордієнко, О. А. |
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LB1501 Primary Education |
|
Description |
Застосування засобів наочності дає можливість учневі безпосередньо сприймати інформацію про предмет навчання, відчувати, торкатися його, створює безпосередній зв’язок навчання з досвідом та навколишнім світом.
|
|
Publisher |
ФО-П «Н.М. Левковець»
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/32841/1/%D0%92%D0%B8%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.PDF
Висоцька, Л. М. and Гордієнко, О. А. (2021) Реалізація принципу наочності в аспекті активізації навчально- пізнавальної діяльності учнів початкових класів. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. |
|