Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/32743/
|
|
Title |
Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
|
|
Subject |
B Philosophy (General)
BF Psychology L Education (General) LA History of education LB Theory and practice of education LB1501 Primary Education |
|
Description |
Окреслюється концепція навчальної казки. Показано, що казка як втілення аналітичного знання у "згорнутій" синтетичній формі реалізується у системі підсвідомих архетипових ідей, які здатні трансформуватися в науково-теоретичні сенси у процесі розвитку дитини. За таких умов, чим глибше занурюється дитина у світ чарівних казок та чим більш просторий цей світ, тим більше науково-теоретичних та філософських сенсів вона згодом здатна сприйняти, видобути та кристалізувати.
|
|
Publisher |
К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/32743/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B0_2021.pdf
Вознюк, О. В. (2021) Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини. Філософія для дітей: сучасний стан і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 25, 26 трав. 2021 р.).. pp. 41-48. |
|