Record Details

Компетентнісно орієнтовані завдання у підручнику української літератури як засіб формування читацької грамотності школярів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/725165/
http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=10281
 
Title Компетентнісно орієнтовані завдання у підручнику української літератури як засіб формування читацької грамотності школярів
Competence oriented tasks in Ukrainian literature textbook as the way of developing students' reading literacy
 
Creator Дячок, Світлана Олександрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Автор статті досліджує проблему формування читацької грамотності школярів, як універсальної, за допомогою аналізу матеріалів підручника української літератури. У статті розглянуто проблему використання компетентнісно орієнтованих завдань у підручниках української літератури для закладів загальної середньої освіти. Окреслено роль таких завдань у процесі формування ключових та предметних компетентностей школярів.
The author of the article studies the problem of reading literacy formation for the schoolchildren as the universal one with the help of analysis of Ukrainian Literature textbook materials. In the article it is examined the problem of competence oriented tasks application in Ukrainian Literature textbooks for schools.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/725165/1/%D0%94%D1%8F%D1%87%D0%BE%D0%BA_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9F%D0%A1%D0%9F.pdf
- Дячок, Світлана Олександрівна (orcid.org/0000-0002-7613-5986 <http://orcid.org/0000-0002-7613-5986>) (2021) Competence oriented tasks in Ukrainian literature textbook as the way of developing students' reading literacy In: Проблеми сучасного підручника Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 74-76. ISBN 978-966-644-593-6