Компетентнісно орієнтовані завдання у підручнику української літератури як засіб формування читацької грамотності школярів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/725165/
http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=10281 |
|
Title |
Компетентнісно орієнтовані завдання у підручнику української літератури як засіб формування читацької грамотності школярів
Competence oriented tasks in Ukrainian literature textbook as the way of developing students' reading literacy |
|
Creator |
Дячок, Світлана Олександрівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Автор статті досліджує проблему формування читацької грамотності школярів, як універсальної, за допомогою аналізу матеріалів підручника української літератури. У статті розглянуто проблему використання компетентнісно орієнтованих завдань у підручниках української літератури для закладів загальної середньої освіти. Окреслено роль таких завдань у процесі формування ключових та предметних компетентностей школярів.
The author of the article studies the problem of reading literacy formation for the schoolchildren as the universal one with the help of analysis of Ukrainian Literature textbook materials. In the article it is examined the problem of competence oriented tasks application in Ukrainian Literature textbooks for schools. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/725165/1/%D0%94%D1%8F%D1%87%D0%BE%D0%BA_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9F%D0%A1%D0%9F.pdf
- Дячок, Світлана Олександрівна (orcid.org/0000-0002-7613-5986 <http://orcid.org/0000-0002-7613-5986>) (2021) Competence oriented tasks in Ukrainian literature textbook as the way of developing students' reading literacy In: Проблеми сучасного підручника Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 74-76. ISBN 978-966-644-593-6 |
|