Record Details

Шкільний музей як освітній простір для вивчення географії та його можливості

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/725113/
 
Title Шкільний музей як освітній простір для вивчення географії та його можливості
School museum as an educational space for studying geography
 
Creator Логінова, Аліна Олексіївна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography
 
Description Шкільні музеї створюються і функціонують в загальноосвітніх школах всіх типів і установах додаткової освіти з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу, розвитку пізнавальної та творчої активності учнів. Тому шкільний музей може стати сучасним освітнім центром, який має на меті не лише зеберження наукової та культурної спадщини, а й використання експонатів для проведення уроків.
School museums are created and operate in secondary schools of all types and institutions of additional education in order to increase the efficiency of the educational process, the development of cognitive and creative activity of students. Therefore, the school museum can become a modern educational center, which aims not only to preserve the scientific and cultural heritage, but also the use of exhibits for lessons.
 
Publisher ГО «Львівська педагогічна спільнота»
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/725113/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%B0%20.pdf
- Логінова, Аліна Олексіївна (orcid.org/0000-0001-9836-1215 <http://orcid.org/0000-0001-9836-1215>) (2021) School museum as an educational space for studying geography In: Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україні: збірник тез та наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції ГО «Львівська педагогічна спільнота», м. Львів, Україна, pp. 121-124.