Особливості реалізації компетентнісного потенціалу курсу фізики 7-го класу у процесі розв’язування задач
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/724659/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=10209 |
|
Title |
Особливості реалізації компетентнісного потенціалу курсу фізики 7-го класу у процесі розв’язування задач
Peculiarities of realization of the competence potential of the 7th grade physics course in the process of solving problems Особенности реализации компетентностного потенциала курса физики 7-го класса в процессе решения задач |
|
Creator |
Мельник, Ю.С.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Компетентнісний потенціал природничої освітньої галузі визначено Державним стандартом базової середньої освіти, у якому відображено опорні знання, наскрізні вміння, обов’язкові результати навчання та орієнтирів їхнього оцінювання. У документі також виокремлено ключові компетентності, якими мають оволодіти школярі після закінчення кожного з двох циклів – адаптаційного (5–6 класи) і базового предметного навчання (7–9 класи), встановлено чіткі орієнтири, за якими учні розбудовуватимуть власні компетентності – здобуватимуть знання, розвиватимуть вміння та формуватимуть ставлення.
The competence potential of the natural education sector is determined by the State Standard of Basic Secondary Education, which reflects the basic knowledge, cross-cutting skills, mandatory learning outcomes and guidelines for their assessment. The document also identifies the key competencies that students should master after each of the two cycles - adaptive (grades 5-6) and basic subject training (grades 7-9), sets clear guidelines by which students will develop their own competencies - gain knowledge, will develop skills and form attitudes. Компетентностный потенциал естественнонаучной сферы обучения определен Государственным стандартом базового среднего образования, в котором отражены опорные знания, сквозные умения, обязательные результаты обучения и ориентиров их оценивания. В документе также выделены ключевые компетентности, которыми должны овладеть школьники после окончания каждого из двух циклов - адаптационного (5-6 классы) и базового предметного обучения (7-9 классы), установлены четкие ориентиры, по которым ученики будут строить собственные компетентности - получать знания, развивать умения и формировать отношение. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/724659/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Мельник, Ю.С. (orcid.org/0000-0002-1268-6199 <http://orcid.org/0000-0002-1268-6199>) (2021) Peculiarities of realization of the competence potential of the 7th grade physics course in the process of solving problems In: ІІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 125-129. ISBN 978-966-644-588-2 |
|