Record Details

Особливості навчання у віртуальному середовищі в умовах пандемії COVID-19

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/723969/
 
Title Особливості навчання у віртуальному середовищі в умовах пандемії COVID-19
Features of education in a virtual environment during a pandemic COVID-19
 
Creator Назар, Максим Миколайович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Разом з зростанням затребуваності формату дистанційного навчання, збільшується кількість дистанційних навчальних курсів, інтернет-тренінгів, вебінарів, онлайн-конференцій тощо. Паралельно з цим, багато підприємств і компаній перевели робочий процес у віддалений або змішаний (очно-дистанційний) формат, що надало індивідуумам більше ресурсів для інтелектуального саморозвитку та особистісного зростання, для навчання новим знанням, вмінням і навичкам. Значно пришвидшилася і без того існуюча тенденція активної цифровізації життєдіяльності людини, переходу різних видів діяльності у віртуальний формат, розвитку віртуальних освітніх середовищ, що грунтуються на принципах суб’єктності, активності та ініціативності всіх учасників навчального процесу – і тих, хто навчає, і тих, хто вчиться. Потенціали навчання та інтелектуального розвитку у зв’язку з пандемією COVID-19 стали більш значними, задіявши інформаційні технології, перш за все інфокомунікативні, мультимедійні та інтерактивні розробки.
Along with the growing demand for distance education format, the number of distance educational courses, Internet trainings, webinars, online conferences etc. is increasing. At the same time, many enterprises and companies have moved the workflow into a remote or mixed (face-to-face and remote) format, which has given individuals more resources for intellectual self-development and personal growth, for learning new knowledge, skills and abilities. The existing trend of active digitalization of human life, the transition of various activities to a virtual format, the development of virtual educational environments based on the principles of subjectivity, activity and initiative of all participants in the process of education, both those who teach and those who who learns, has accelerated significantly. The potential for education and intellectual development in connection with the COVID-19 pandemic has become more significant with using of information technology, primarily infocommunication, multimedia and interactive development.
 
Publisher ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/723969/1/%D0%9D%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%80_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Назар, Максим Миколайович (orcid.org/0000-0002-9104-2585 <http://orcid.org/0000-0002-9104-2585>) (2020) Features of education in a virtual environment during a pandemic COVID-19 In: Тенденції розвитку психології та педагогіки: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6-7 листопада 2020 року) ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», м. Київ, Україна.