Професійний саморозвиток педагога до формування ключових компетентностей учнів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/723858/
https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/issue/view/28.02.2020 10.36074/28.02.2020.v1 |
|
Title |
Професійний саморозвиток педагога до формування ключових компетентностей учнів
Professional self-development of a teacher to the formation of key competencies of students |
|
Creator |
Левченко, Фессалоніка Григорівна
|
|
Subject |
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Розглянуто професійний саморозвиток як ефективну форму самоосвітньої діяльності педагога щоо формування ключових компетентностей учнів. Зокрема як постійне самовизначення, розвиток професійних навичок, самопроектування, створення певної стратегії для зростання з професійної точки зору своєї діяльності, самоорганізація і самоврядування.
Professional self-development is considered as an effective form of self-educational activity of a teacher in the formation of key competencies of students. In particular, as constant self-determination, development of professional skills, self-design, creation of a certain strategy for growth from the professional point of view of the activity, self-organization and self-government. |
|
Publisher |
МЦНД
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/723858/1/946-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8-1583-1-10-20200228.pdf
- Левченко, Фессалоніка Григорівна (orcid.org/0000-0003-4295-2934 <http://orcid.org/0000-0003-4295-2934>) (2020) Professional self-development of a teacher to the formation of key competencies of students In: Наукові тренди постіндустріального суспільства: матеріали міжнародної науковоїконференції МЦНД, м. Рівне, Україна, pp. 110-113. ISBN 978-617-7171-96-5 10.36074/28.02.2020.v1 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.36074/28.02.2020.v1
|
|