Аналіз структури моделі учасника дистанційних електронних навчальних курсів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/723911/
http://www.newlearning.org.ua/system/files/sites/default/files/zagruzheni/nazar_maksym_2016_1.pdf |
|
Title |
Аналіз структури моделі учасника дистанційних електронних навчальних курсів
Analysis of participant model structure of distant electronic educational courses |
|
Creator |
Назар, Максим Миколайович
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
В результаті здійсненого аналізу проблеми стверджується, що модель учасника навчальних курсів існує для опису, обґрунтування та підвищення ефективності процесу навчання, його індивідуалізації та гнучкості, що складає каталог основних можливостей розробки відповідної моделі. Спектр значимих можливих варіантів вибору учасника дистанційних електронних навчальних курсів утворює фундамент структури його моделі, що обумовлює підстави для розробки і практичного здійснення навчального впливу.
As a result of realizable analysis drawn conclusion the participant's model of learning courses exists for description, explanation and increase of studies' process' efficiency, its individualization and flexibility. It makes the catalogue of basic development's possibilities of corresponding model. Spectrum of meaningful possible variants of participant's choice of distant electronical learning courses makes the foundation of model’s structure. It stipulates grounds for development and practical realization of learning influence. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/723911/1/Nazar_Maksym_2016.pdf
- Назар, Максим Миколайович (orcid.org/0000-0002-9104-2585 <http://orcid.org/0000-0002-9104-2585>) (2016) Analysis of participant model structure of distant electronic educational courses In: IV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми», 12-31 травня 2016 року Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна. |
|