Електронні засоби діагностики освітніх результатів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/722672/
http://oldconf.neasmo.org.ua/node/2922 |
|
Title |
Електронні засоби діагностики освітніх результатів
Electronic means of diagnostics of educational results |
|
Creator |
Карташова, Л.А.
Пліш, І.В. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction |
|
Description |
Аналіз освіти, як складного системного процесу надання освітніх послуг, викликає необхідність створення та застосування відповідних технологій вимірювання, оперативного контролю та оцінювання його поточних, проміжних та вихідних результатів. За умови інформатизації освіти великого значення набуває створення та пошук нового покоління засобів діагностики освітніх результатів, розроблених на основі інформаційних технологій (ІТ). Упровадження ІТ в освіту є закономірним явищем, яке спрямоване на підвищення ефективності навчання за рахунок їх потужних потенціальних можливостей [5; 7]. Дослідження вказують на те, що сучасні засоби діагностики освітніх результатів можуть бути представлені у вигляді та форматі електронного підручника – ІТ-додатку до традиційного (паперового) навчального підручника. Такі ІТ-додатки повинні містити певний набір програмних модулів (призначених для організації навчального процесу та управління ним), використання яких надає можливість всім суб’єктам навчання приймати участь у розроблюванні та коректуванні навчального контенту.
Analysis of education, as a complex systemic process of providing educational services, necessitates the creation and application of appropriate technologies for measuring, operational control and evaluation of its current, intermediate and initial results. Given the informatization of education, it is important to create and search for a new generation of diagnostic tools for educational outcomes developed on the basis of information technology (IT). The introduction of IT in education is a natural phenomenon, which aims to increase the effectiveness of learning due to their powerful potential [5; 7]. Research indicates that modern tools for diagnosing educational outcomes can be presented in the form and format of an electronic textbook - an IT application to a traditional (paper) textbook. Such IT applications must contain a set of software modules (designed to organize and manage the learning process), the use of which allows all subjects to participate in the development and adjustment of educational content. |
|
Publisher |
ТОВ «Колібрі 2011»
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/722672/1/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%88%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9F%D0%BB%D1%96%D1%88_%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8_%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf
- Карташова, Л.А. (orcid.org/0000-0002-1270-4158 <http://orcid.org/0000-0002-1270-4158>) and Пліш, І.В. (2013) Electronic means of diagnostics of educational results Матеріали ХVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах СНД», 1. pp. 151-154. |
|