Record Details

Метод діалогової взаємодії на уроках української мови в 10 класі філологічного профілю як засіб стимулювання пізнавальної активності старшокласників

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/723796/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=10165
 
Title Метод діалогової взаємодії на уроках української мови в 10 класі філологічного профілю як засіб стимулювання пізнавальної активності старшокласників
Method of dialogic interaction in Ukrainian language lessons in the 10th grade of philological profile as a means of stimulating cognitive activity of high school students
 
Creator Караман, Станіслав
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У роботі зазначено, що завдання, уміщені в чинних підручниках і навчальних посібниках з української мови для учнів 10 класу філологічного профілю, не скеровані достатньою мірою на підвищення культури усного і писемного мовлення та стимулювання пізнавальної активності старшокласників. Визначено, що вирішенню окресленої проблеми сприяє метод діалогової взаємодії у взаємозв’язку з мовленнєвим розвитком, робота з поповнення активного словника учнів шляхом вивчення нових лексичних одиниць, виявлення комунікативно-прагматичного аспекту семантики аналізованого слова в ситуативному контексті тощо.
The paper notes that the tasks included in the current textbooks and manuals on the Ukrainian language for students of 10th grade philological profile, are not sufficiently aimed at improving the culture of oral and written speech and stimulating cognitive activity of high school students. It is determined that the solution of the outlined problem is facilitated by the method of dialogic interaction in connection with speech development, work on replenishment of active vocabulary of students by studying new lexical units, revealing communicative-pragmatic aspect of semantics of analyzed word in situational context.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2020
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/723796/1/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D0%BD_%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%20%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D0%B2%D0%B7%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%97_%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B0%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%B2_%D0%9A%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D1%82%D1%96%D0%BB_2020_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A1.50-52.pdf
- Караман, Станіслав (2020) Method of dialogic interaction in Ukrainian language lessons in the 10th grade of philological profile as a means of stimulating cognitive activity of high school students In: Проблеми методів компетентнісно орієнтованого навчання української мови в закладах загальної середньої освіти: збірник матеріалів круглого столу (22 жовтня 2020 р., м. Київ) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 50-52. ISBN 978-966-644-584-4