Record Details

Model of pedagogical forecasting's system of complete general secondary education's content

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/723835/
http://uej.undip.org.ua/Zhurnal/2020/3/Zmist_2020_3.php
10.32405/2411-1317-2020-3-84-90
 
Title Model of pedagogical forecasting's system of complete general secondary education's content
Модель системи педагогічного прогнозування змісту повної загальної середньої освіти
Модель системы педагогического прогнозирования содержания полного общего среднего образования
 
Creator Puzikov, Dmytro
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Reforming the national education system, the formation of a new Ukrainian school raise the issue of theoretical and methodological support for pedagogical forecasting of the content of complete general secondary education. The article is devoted to the development of a model of the system of pedagogical forecasting of the content of complete general secondary education, an important and unsolved part of this general problem. The article defines the content of the concept of a system of pedagogical forecasting of the content of complete general secondary education, characterizes the component composition of this system, develops its theoretical model. The presented scientific results will be the basis for further applied research related to experimental testing and implementation of the system of pedagogical forecasting of the content of complete general secondary education. They will be used in the development and implementation of methods for forecasting the specified content at different levels of management of the system of complete general secondary education.
Реформування національної системи освіти, становлення нової української школи актуалізують проблему теоретико-методологічного забезпечення педагогічного прогнозування змісту повної загальної середньої освіти. Статтю присвячено розробленню системи педагогічного прогнозування змісту повної загальної середньої освіти, важливій і не вирішеній раніше частині цієї загальної проблеми. У статті визначено зміст поняття «система педагогічного прогнозування змісту повної загальної середньої освіти», котрий розглядається як сукупність компонентів теоретично узасадженої прогностичної діяльності, спрямованої на вироблення ґрунтовних прогнозів змісту повної загальної середньої освіти. Охарактеризовано компонентний склад цієї системи, до якого належать концептуально-цільовий (методологічні підходи, принципи й теоретичні положення, цілі й завдання), змістовий (суб'єкти, об'єкти, організаційні рівні, ресурси, необхідні для прогнозування змісту повної загальної середньої освіти), операційно-процесуальний (прогностичний інструментарій та етапи прогнозування), результативний (прогнози змісту повної загальної середньої освіти відповідно до його ієрархічної структури, рекомендації суб'єктам конструювання цього змісту щодо врахування цих прогнозів у їхній діяльності, прогнозні моделі, розроблені в процесі прогнозування) компонент. Розроблено теоретичну модель системи педагогічного прогнозування змісту повної загальної середньої освіти. Презентовані наукові результати стануть основою подальших прикладних наукових досліджень, пов'язаних з експериментальною апробацією і впровадженням системи педагогічного прогнозування змісту повної загальної середньої освіти. Вони застосовуватимуться в ході розроблення і впровадження методик прогнозування цього змісту на різних рівнях управління системою повної загальної середньої освіти.
Реформирование национальной системы образования, становление новой украинской школы актуализируют проблему теоретико-методологического обеспечения педагогического прогнозирования содержания полного общего среднего образования. Статья посвящена разработке системы педагогического прогнозирования содержания полного общего среднего образования, важной и не решенной ранее части этой общей проблемы. В статье определено содержание понятия «система педагогического прогнозирования содержания полного общего среднего образования», охарактеризован компонентный состав этой системы, разработана ее теоретическая модель. Представленные в статье научные результаты станут основой последующих прикладных научных исследований, направленных на экспериментальную апробацию и внедрение этой системы; Они также могут применяться в ходе разработки и внедрения методик прогнозирования содержания такого образования на разных уровнях управления системой полного общего среднего образования.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2020
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/723835/1/%D0%9F%D1%83%D0%B7%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%94.%D0%9E._%D0%A3%D0%9F%D0%96_3_2020.pdf
- Puzikov, Dmytro (orcid.org/0000-0003-2630-6924 <http://orcid.org/0000-0003-2630-6924>) (2020) Model of pedagogical forecasting's system of complete general secondary education's content Український педагогічний журнал, 3 (23). pp. 84-90. ISSN 2411-1317
10.32405/2411-1317-2020-3-84-90
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.32405/2411-1317-2020-3-84-90