Record Details

Вплив чинників професійного і демографічного характеру на визначення концептуальних і методичних аспектів державної підсумкової атестації здобувачів базової загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/719599/
http://undip.org.ua/upload/iblock/164/anotoaini.pdf
 
Title Вплив чинників професійного і демографічного характеру на визначення концептуальних і методичних аспектів державної підсумкової атестації здобувачів базової загальної середньої освіти
Влияние факторов профессионального и демографического характера на определение концептуальных и методических аспектов государственной итоговой аттестации соискателей базового общего среднего образования
The influence of professional and demographic factors on the definition of conceptual and methodological aspects of the state final certification of applicants for basic general secondary education
 
Creator Лукіна, Т.О.
 
Subject 001.32 Learned, scientific societies. Academies
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах наведено дані щодо виявленого статистично значущого впливу окремих ознак професійного і демографічного характеру (вік, спеціальність, посада і термін перебування на ній) різних груп педагогів − методистів, директорів закладів освіти і вчителів − на визначення ними концептуальних і методичних аспектів організації підсумкового оцінювання здобувачів базової середньої освіти. Доведено, що фактор гендерної приналежності різних категорій педагогів практично не впливає на визначення концептуальних і методичних засад державної підсумкової атестації здобувачів базової освіти, окрім незначного впливу на позитивне сприйняття вчителями ідеї запровадження на цьому освітньому рівні зовнішнього незалежного оцінювання.
В тезисах приведены данные относительно обнаруженного статистически значимого влияния отдельных признаков профессионального и демографического характера (возраст, специальность, должность и срок пребывания на ней) различных групп педагогов - методистов, директоров учебных заведений и учителей - на определение ими концептуальных и методических аспектов организации итогового оценивания соискателей базового среднего образования. Доказано, что фактор гендерной принадлежности различных категорий педагогов практически не влияет на определение концептуальных и методических основ государственной итоговой аттестации соискателей базового образования, кроме незначительного влияния на позитивное восприятие учителями идеи введения на этом образовательном уровне внешнего независимого оценивания.
The theses present data on the statistically significant influence of individual traits of a professional and demographic character (age, specialty, position and length of stay) of various groups of teachers - methodologists, directors of educational institutions and teachers - on their determination of the conceptual and methodological aspects of the organization of the final assessment of applicants for basic secondary education. It is proved that the gender factor of various categories of teachers has practically no effect on the definition of the conceptual and methodological foundations of the state final certification of applicants for basic education, except for a slight influence on the positive perception by teachers of the idea of introducing an external independent assessment at this educational level.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/719599/1/%D0%90%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9B%D1%83%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0_2019.pdf
- Лукіна, Т.О. (orcid.org/0000-0002-3802-6666 <http://orcid.org/0000-0002-3802-6666>) (2019) The influence of professional and demographic factors on the definition of conceptual and methodological aspects of the state final certification of applicants for basic general secondary education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2019 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 252-253. ISBN 978-966-644-524-0