Record Details

Як трансформується технологія розвитку критичного мислення у навчанні історії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/723486/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=10153
 
Title Як трансформується технологія розвитку критичного мислення у навчанні історії
How the technology of developing students` critical thinking is being transformed in history teaching
Как трансформируется технология развития критического мышления в обучении истории
 
Creator Пометун, Олена Іванівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description Публікація пов’язана з розробкою технології критичного мислення як наскрізного уміння, що розвивається, зокрема у навчанні історії. Доведено, що реалізація такої технології можлива за умови реконструювання навчального процесу основні напрями якого визначені та представлені автором.
The theses reveal the essence of the technology of critical thinking as an interdisciplinary skill that develops, in particular, in history teaching. It is proved that the introduction of technology is possible if the educational process is being transformed. The main directions of such transformation are defined and presented by the author.
Тезисы раскрывают сущность технологии критического мышления как межпредметного умения, которое развивается, в частности, и на уроках истории. Доказано, что внедрение технологии возможно при условии трансформации учебного процесса, основные направления которой определены и представлены автором.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/723486/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%BD%20%D0%9E.I._%D0%90%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96_%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8_%D0%86%D0%9F_2020-4.pdf
- Пометун, Олена Іванівна (2020) How the technology of developing students` critical thinking is being transformed in history teaching In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2020 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 49-50. ISBN 978-966-644-563-9