Record Details

Розвиток людського капіталу в системі корпоративної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/723263/
http://dspace.hnpu.edu.ua/bitstream/123456789/3883/3/%d0%9e%d1%81%d0%b2%d1%96%d1%82%d0%b0%20%d0%b4%d0%be%d1%80%d0%be%d1%81%d0%bb%d0%b8%d1%85_%d0%bc%d0%be%d0%bd%d0%be%d0%b3%d1%80%d0%b0%d1%84%d1%96%d1%8f.pdf
 
Title Розвиток людського капіталу в системі корпоративної освіти
Development of human capital in the system corporate education
 
Creator Баніт, Ольга Василівна
 
Subject 374 Education and training out of school. Further education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Людський капітал - це сукупність якісних характеристик людини, колективу працівників, зайнятого населення, які відображають здатність до продуктивної праці, освітньо-професійного розвитку, реалізація яких у трудовій діяльності забезпечує отримання доходу, сприяє підвищенню конкурентоспроможності суб’єктів господарювання, країни загалом, а на цій основі – досягненню цілей якісного людського розвитку. Якість людського капіталу містить сукупність таких характеристик: здоров’я, тривалості життя, трудової активності, наявності освіченості, сучасних знань, умінь і навичок, здібностей до перенавчання, адаптації до змін, мобільності та ін., які дозволяють найкращим чином реалізувати трудові потенції населення на ринку праці, забезпечуючи прогресивні зміни в розвитку економіки, доходах населення. Відповідно елементами людського капіталу є соціально-демографічні (вік, стать, національність тощо) і психофізіологічні характеристики (стан здоров’я, працездатність, схильність до певного виду діяльності, тип темпераменту тощо); а також кваліфікаційні показники (освіта, спеціальність, рівень професіоналізму, практичний досвід тощо) та особистісні якості (цінності, ставлення до праці, мотиви поведінки, творчі здібності, творча активність тощо).
Human capital is a set of qualitative characteristics of a person, collective workers, employed population, reflecting the ability to work, educational and professional development, the realization of those who work in income, helps to increase the competitiveness of businesses, the country as a whole, and on this basis - achieving the price of quality human development. The quality of human capital contains a set of the following characteristics: health, life expectancy, employment, access to education, modern knowledge, change and navigation, ability to retrain, adaptation to change, mobility, etc., which allow to best realize the labor potential of the market labor, offering progressive changes in economic development, income. Elements of human capital are socio-demographic (age, gender, nationality in particular) and psychophysiological characteristics (health status, practicality, resistance to a particular activity, type of temperature relationship); also qualified indicators (education, specialty, level of professionalism, practical experience, etc.) and personal qualities (value, stability to work, motives of behavior, creative abilities, creative activity, etc.).
 
Publisher Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
 
Date 2020
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/723263/1/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97.pdf
Баніт, Ольга Василівна (2020) Development of human capital in the system corporate education Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, м. Київ, Україна - м. Харків, Україна.