Компетентісний підхід: до питання про визначення змісту базових понять
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/723327/
|
|
Title |
Компетентісний підхід: до питання про визначення змісту базових понять
Competence approach: to the question of determining the content of basic concepts |
|
Creator |
Баніт, Ольга Василівна
Доценко, Сергій Ілліч Харченко, В'ячеслав Васильович |
|
Subject |
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
На цей час однозначно визнаною методологією навчання є студентоцентрована парадигма, основою якої є навчання, орієнтоване на студента (орієнтація на вихід), в основі якого є компетентнісна модель фахівця (профіль), створена за найактивнішої участі, поряд із викладачами, роботодавців, випускників, професійних організацій. Виникають питання, у чому полягає сутність цієї моделі фахівця, яка методологія застосовується для її формування? Ключова проблема: як розробити і впровадити методологічні механізми забезпечення сталої збалансованості фундаментальної і технологічної компетентнісних складових з огляду на різну швидкість їх змін і протиріччя між прагматизованим поглядом працедавців і певним консерватизмом академічної спільноти.
At present, the unequivocally recognized teaching methodology is a student-centered paradigm, which is based on student-centered learning (exit orientation), which is based on the competence model of the specialist (profile), created with the most active participation, along with teachers, employers, graduates, professionals organizations. Questions arise, what is the essence of this model of the specialist, what methodology is used for its formation? The key issue is how to develop and implement methodological mechanisms to ensure a sustainable balance of fundamental and technological competence components given the different speed of their change and the contradiction between the pragmatic view of employers and a certain conservatism of the academic community. |
|
Publisher |
ФОП Бровін О.В.
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/723327/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%91%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82%2C%20%D0%94%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2C%20%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Баніт, Ольга Василівна, Доценко, Сергій Ілліч and Харченко, В'ячеслав Васильович (2020) Competence approach: to the question of determining the content of basic concepts In: Теорія і практика реалізації сучасних педагогічних методик та технологій в освіті : матеріали Всеукраїнська науково-методична конференція, 19–20 листопада 2020 року ФОП Бровін О.В., м. Харків, Україна, pp. 285-289. |
|