Record Details

Організація дистанційного навчання учнів 5-9 класах в умовах тривалого карантину

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/722885/
http://undip.org.ua/upload/iblock/c8b/tezy_psp_perf.pdf
 
Title Організація дистанційного навчання учнів 5-9 класах в умовах тривалого карантину
Организация дистанционного обучения учащихся 5-9 классах в условиях длительного карантина
Organization of distance learning for students in grades 5-9 in conditions of long-term quarantine
 
Creator Васильєва, Д.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction
 
Description У тезах розглядається організація дистанційне навчання в умовах вимушеного довготривалого карантину. Розглядається, як вчителю в обмежений час підготувати матеріали для дистанційного навчання з математики, обрати зручну платформу для їх розміщення й форму спілкування з учнями.
В тезисах рассматривается организация дистанционное обучение в условиях вынужденного длительного карантина. Рассматривается как учителю в ограниченное время подготовить материалы для дистанционного обучения по математике, выбрать удобную платформу для их размещения и форму общения с учениками.
The abstracts consider the organization of distance learning in conditions of forced long-term quarantine. It is considered how the teacher in a limited time to prepare materials for distance learning in mathematics, to choose a convenient platform for their placement and a form of communication with students.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/722885/1/tezy_psp_perf-22-23.pdf
- Васильєва, Д.В. (orcid.org/0000-0002-4083-681X <http://orcid.org/0000-0002-4083-681X>) (2020) Organization of distance learning for students in grades 5-9 in conditions of long-term quarantine In: Проблеми сучасного підручникаа: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (наукове видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 21-22. ISBN 978-966-644-528-8