Record Details

Програми для загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Математика. Шостий, сьомий класи

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/723512/
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchannya-ditej-u-specialnih-zakladah-osviti/osvita-ditej-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekcijni-programi/dlya-ditej-z-tyazhkimi-porushennyami-movlennya
 
Title Програми для загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Математика. Шостий, сьомий класи
Secondary school programs for children with severe speech disorders. Math. 6, 7 grades
 
Creator Ільяна, Валентина Михайлівна
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
51 Mathematics
 
Description Програми представлено в табличній формі. Структурно кожна з програм містить три частини: зміст навчання, вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів, спрямованість корекційно-розвиткової роботи та очікувані результати. У змісті навчання вказано той навчальний матеріал, який підлягає вивченню у шостому та сьомому класах. Вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів орієнтують на результати навчання, які є об’єктом контролю й оцінювання. У третій колонці «Спрямованість корекційно-розвиткової роботи та очікувані результати» представлено зміст комплексу заходів із системного психолого-педагогічного супроводження дітей з особливими освітніми потребами у процесі навчання та виховання, що спрямований на корекцію порушень шляхом розвитку пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери, мовлення, особистості дитини. У третій колонці визначено не лише основну спрямованість завдань для розвитку у дітей основних психічних процесів і функцій, але й оптимальний рівень їх сформованості на тому чи іншому етапі розвитку дитини.
The course of mathematics is an important component of teaching and educating students with speech disorders. Full mastery of mathematical knowledge is possible under conditions of sufficient development of higher mental functions: perception, attention, imagination, memory, mental operations (analysis, synthesis, comparison, control) and speech. During the study of mathematics, students improve their ability to reason logically, to distinguish the properties of objects and phenomena. Mastering the subject contributes to the formation of such qualities of the emotional and volitional sphere as initiative, concentration, perseverance, diligence, independence.
 
Publisher Міністерство освіти і науки України
 
Date 2015
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/723512/1/6-7%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%86%D0%BB%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D0%B0.pdf
- Ільяна, Валентина Михайлівна (orcid.org/0000-0001-5208-8399 <http://orcid.org/0000-0001-5208-8399>) (2015) Secondary school programs for children with severe speech disorders. Math. 6, 7 grades [Teaching Resource]