Record Details

Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/722281/
 
Title Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
Psychological and pedagogical support of teaching children with intellectual disabilities
 
Creator Чеботарьова, О. В.
Блеч, Г. О.
Гладченко, І. В.
Трикоз, С. В.
Сухіна, І.В.
Ярмола, Н. А.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються актуальні питання організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених реалізації трудового, сенсорного виховання, розвитку мовленнєвої, ігрової, соціально-побутової діяльності. Авторами репрезентовано інноваційні адаптивні технології навчання дітей з інтелектуальними порушеннями.
Посібник адресовано фахівцям закладів загальної середньої освіти, науковцям, працівникам соціальної служби, викладачам та студентам вищих навчальних закладів; батькам дітей з особливими освітніми потребами, всім зацікавленим проблемами сучасної спеціальної педагогіки та психології.
The textbook covers the features of psychological and pedagogical support and correctional and developmental work with children with intellectual disabilities. Topical issues of organizational and methodological support, implementation of innovative pedagogical technologies and recommendations for their implementation in practice, the results of experimental research on the implementation of labor, sensory education, development of speech, play, social activities. The authors represent innovative adaptive technologies for teaching children with intellectual disabilities.
The manual is addressed to specialists of general secondary education institutions, scientists, social workers, teachers and students of higher educational institutions; parents of children with special educational needs, all interested in the problems of modern special pedagogy and psychology.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2018
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/722281/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%9F%D0%9F%D0%A1%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%202018.pdf
Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708 <http://orcid.org/0000-0002-4560-3708>), Блеч, Г. О. (orcid.org/0000-0003-4884-6024 <http://orcid.org/0000-0003-4884-6024>), Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053 <http://orcid.org/0000-0002-2013-8053>), Трикоз, С. В. (orcid.org/0000-0002-5929-589X <http://orcid.org/0000-0002-5929-589X>), Сухіна, І.В. (orcid.org/0000-0001-7838-1948 <http://orcid.org/0000-0001-7838-1948>) and Ярмола, Н. А. (orcid.org/0000-0001-9374-5543 <http://orcid.org/0000-0001-9374-5543>) (2018) Psychological and pedagogical support of teaching children with intellectual disabilities Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна.