Порівняльний аналіз психомоторних характеристик молодших школярів з вадами слуху і з нормальним слухом
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/32146/
|
|
Title |
Порівняльний аналіз психомоторних характеристик молодших школярів з вадами слуху і з нормальним слухом
|
|
Creator |
Геннадій, Лісенчук
Хмельницька, Ірина Крупеня, Світлана Жигадло, Геннадій |
|
Subject |
AZ History of Scholarship The Humanities
|
|
Description |
ність теми дослідження. Узагальнення даних спеціальної літератури і досвіду провідних фахівців показало, що урахування психомоторних особливостей дітей молодшого шкільного віку з депривацією слуху дозволить використовувати методичний принцип акцентованого впливу на їх когнітивні функції. Мета дослідження – порівняти характеристики психомоторики школярів 7–10 років з вадами слуху і їх однолітків з нормальним слухом. Методи дослідження: узагальнення даних науково-методичної літератури; психофізіологічні методи; математична статистика. Проведено тестування психофізіологічних характеристик 59 слабочуючих і 111 здорових школярів 7–10 років. Психомоторні характеристики дітей визначалися за допомогою автоматизованої системи «Індивід». Результати дослідження та ключові висновки: Вік 9 років є найбільш сприятливим для розвитку психофізіологічних показників дітей зі слуховою депривацією, а для дітей з нормальним слухом – вік 8–9 років. Порівняльний аналіз психомоторних показників школярів 7–10 років з вадами слуху і практично здорових школярів з нормальним слухом показав, що за розвитком усіх психофізіологічних якостей, за винятком зорової пам’яті, діти зі слуховою депривацією достовірно відстають від здорових дітей: за сенсомоторними реакціями на 26 балів, обсягом уваги –23 бали, швидкістю переключення уваги – 25 балів, реакцією на об’єкт, що рухається – 26 балів, стійкістю до стомлення – 28 балів, сприйманням часу – 27 балів, урівноваженістю нервових процесів – 36 балів (p<0,05), за винятком зорової пам’яті, різниця у показниках якої – 1 бал – статистично незначуща (p>0,05).
|
|
Publisher |
Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2020-12
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/32146/1/154-161.pdf
Геннадій, Лісенчук and Хмельницька, Ірина and Крупеня, Світлана and Жигадло, Геннадій (2020) Порівняльний аналіз психомоторних характеристик молодших школярів з вадами слуху і з нормальним слухом. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (10). pp. 154-161. ISSN 2071-5285 |
|