Record Details

Концептуальний апарат дослідження: хмаро орієнтовані системи відкритої науки в навчанні і професійному розвитку вчителів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/723279/
http://www.innovpedagogy.od.ua/29-2
 
Title Концептуальний апарат дослідження: хмаро орієнтовані системи відкритої науки в навчанні і професійному розвитку вчителів
Conceptual apparatus of research: cloud-oriented systems of open science in teacher teaching and professional development
 
Creator Лупаренко, Л. А.
Мар'єнко, Майя Володимирівна
Носенко, Ю.Г.
Сухіх, А.С.
Шишкіна, М.П.
 
Subject 001.89 Organization of science and scientific work
001.9 Dissemination of ideas
004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Актуальність роботи зумовлена необхідністю модернізації процесу навчання в загальноосвітній школі, приведення його у відповідність сучасним досягненням науково-технічного прогресу, що є запорукою підготовки висококваліфікованих, ІКТ-компетентних вчителів. Проект спрямовано на розвиток хмаро орієнтованих систем відкритої освіти у процесі навчання і професійного розвитку вчителів, методологічного, науково-методичного, організаційного забезпечення використання найсучасніших ІКТ у навчанні і наукових дослідженнях, підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних кадрів. Необхідність виконання роботи обумовлена тим, що однією із основних умов поліпшення якості підготовки педагогічних кадрів, підвищення рівня їх професійної компетентності, ширшого використання інноваційних педагогічних технологій у навчанні і наукових дослідженнях є запровадження хмаро орієнтованих систем відкритої науки в освітній процес. Згідно Закону України про загальну середню освіту здобуття загальної середньої освіти забезпечують не лише початкові школи, гімназії, ліцеї, а й наукові ліцеї. У зв'язку з цим, існує необхідність фундаментальних досліджень проблем проектування і використання хмаро орієнтованих систем відкритої науки у процесі навчання та професійного розвитку вчителів. У результаті дослідження буде: обґрунтовано та визначено поняттєвий апарат, принципи, методи і підходи до використання хмаро орієнтованих систем відкритої науки у процесі навчання і професійного розвитку вчителів; визначено засоби і сервіси, необхідні для проектування систем відкритої науки в освітньому процесі. Було з’ясовано, що в Україні вже реалізовано за останні роки міжнародні проекти, присвячені впровадженню принципів відкритої науки в закладах освіти. Однак дані проекти не спрямовані на впровадження нових підходів та технологій у процес підвищення кваліфікації вчителів.
The urgency of the work is due to the need to modernize the learning process in secondary school, bringing it in line with modern achievements of scientific and technological progress, which is the key to training highly qualified, ICT-competent teachers. The project is aimed at developing cloud-based systems of open education in the process of teaching and professional development of teachers, methodological, scientific and methodological, organizational support for the use of modern ICT in teaching and research, increasing the level of information and communication competence of teachers. The need to perform the work is due to the fact that one of the main conditions for improving the quality of teacher training, improving their professional competence, wider use of innovative pedagogical technologies in teaching and research is the introduction of cloud-based open science systems in the educational process. According to the Law of Ukraine on General Secondary Education, general secondary education is provided not only by primary schools, gymnasiums, lyceums, but also by scientific lyceums. In this regard, there is a need for fundamental research on the design and use of cloud-based open science systems in the teaching and professional development of teachers. As a result of the research will be: substantiated and defined the conceptual apparatus, principles, methods and approaches to the use of cloud-based systems of open science in the process of teaching and professional development of teachers; the means and services necessary for designing of systems of open science in educational process are defined. It was found out that Ukraine has already implemented international projects in recent years, dedicated to the implementation of the principles of open science in educational institutions. However, these projects are not aimed at introducing new approaches and technologies in the process of teacher training.
 
Publisher Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
 
Date 2020
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/723279/1/innovpedagogy.od_29_2_2020.pdf
- Лупаренко, Л. А. (orcid.org/0000-0002-4500-3155 <http://orcid.org/0000-0002-4500-3155>), Мар'єнко, Майя Володимирівна (orcid.org/0000-0002-8087-962X <http://orcid.org/0000-0002-8087-962X>), Носенко, Ю.Г., Сухіх, А.С. (orcid.org/0000-0001-8186-1715 <http://orcid.org/0000-0001-8186-1715>) and Шишкіна, М.П. (orcid.org/0000-0001-5569-2700 <http://orcid.org/0000-0001-5569-2700>) (2020) Conceptual apparatus of research: cloud-oriented systems of open science in teacher teaching and professional development Інноваційна педагогіка, 2 (29). pp. 179-182. ISSN 2663-6085