Мотивація до учіння сучасників: особливості методологічного підходу
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/722760/
http://knopp.org.ua/file/21_2020.pdf |
|
Title |
Мотивація до учіння сучасників: особливості методологічного підходу
Motivation for learning of contemporaries: features of the methodological approach |
|
Creator |
Пророк, Н.В.
|
|
Subject |
001.8 Methodology
1 Philosophy. Psychology 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
У статті розглянуто методологічні підходи до вивчення мотивації до учіння сучасних учнів, які допоможуть зрозуміти вплив на цю мотивацію інформаційного суспільства.
The article considers methodological approaches to studying the motivation of modern students/pupils to learn, which will help to understand the impact of the information society on it. |
|
Publisher |
Київська наукова організація педагогіки та психології
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/722760/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BA2_2020.pdf
- Пророк, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9510-1108 <http://orcid.org/0000-0002-9510-1108>) (2020) Motivation for learning of contemporaries: features of the methodological approach Київський науково-педагогічний вісник (21). pp. 107-113. |
|