Record Details

Мотивація до учіння сучасників: особливості методологічного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/722760/
http://knopp.org.ua/file/21_2020.pdf
 
Title Мотивація до учіння сучасників: особливості методологічного підходу
Motivation for learning of contemporaries: features of the methodological approach
 
Creator Пророк, Н.В.
 
Subject 001.8 Methodology
1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті розглянуто методологічні підходи до вивчення мотивації до учіння сучасних учнів, які допоможуть зрозуміти вплив на цю мотивацію інформаційного суспільства.
The article considers methodological approaches to studying the motivation of modern students/pupils to learn, which will help to understand the impact of the information society on it.
 
Publisher Київська наукова організація педагогіки та психології
 
Date 2020
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/722760/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BA2_2020.pdf
- Пророк, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9510-1108 <http://orcid.org/0000-0002-9510-1108>) (2020) Motivation for learning of contemporaries: features of the methodological approach Київський науково-педагогічний вісник (21). pp. 107-113.