Record Details

Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до конструювання досвіду

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/722730/
https://fpp.npu.edu.ua/nauka/konferentsii-vew/tezy-konferentsii-fpp/zbirnyk-tez-mizhnarodnoi-naukovo-praktychnoi-internet-konferentsii-aktualni-problemy-psykholohii-rozvytku-osobystosti
 
Title Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до конструювання досвіду
Psychological prerequisites for the development of the junior schoolchildren ability to construct experience
 
Creator Шиловська, О.М.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Окресленні психологічні зміни, що відбуваються в період молодшого шкільного віку. На цьому етапі є можливості аналізувати, інтерпретувати та певним чином планувати події свого життя, що сприяє розвитку загальної здатності до конструювання досвіду. Здатність до осмислення власного “Я” та індивідуального досвіду залежить від наступних компонентів : когнітивного, особистісного, емоційного.
Outlined psychological changes that occur during primary school age. At this stage, there are opportunities to analyze, interpret and in some way plan the events of his life, which contributes to the development of a general ability to construct experience. The ability to comprehend one's own "I" and individual experience depends on the following components: cognitive, personal, emotional.
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова
 
Date 2020
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights cc_by_nc_nd_4
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/722730/1/%D0%A8%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_20.pdf
- Шиловська, О.М. (2020) Psychological prerequisites for the development of the junior schoolchildren ability to construct experience Психологічний і педагогічний дискурс: Наукові записки вчених: збірник матеріалів конференції. pp. 221-223.