Record Details

Фізичне та психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій: емпіричне дослідження проблеми в період пандемії COVID-19

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/722698/
http://orgpsy-journal.in.ua/index.php/opep/issue/view/17
10.31108/2.2020.2.20.7
 
Title Фізичне та психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій: емпіричне дослідження проблеми в період пандемії COVID-19
Teaching staff physical and psychological health: an empirical study during the COVID-19 pandemic
 
Creator Карамушка, Л.М.
Креденцер, О.В.
Терещенко, К.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Вступ. У сучасних умовах діяльності освітніх організацій актуальною та недостатньо розробленою постає проблема аналізу особистісних та організаційних чинників, що впливають на здоров’я персоналу освітніх організацій.
Мета дослідження: емпірично дослідити рівень здоров’я персоналу освітніх організацій та чинники, що впливають на нього.
Методи дослідження. Опитувальник «Оцінка способу життя та рівня здоров’я» Р. Страуба (в адаптації Г. Залевського), анкета-паспортичка.
Результати дослідження. Показано, що в цілому працівники освітніх організацій мають невисокий рівень фізичного та психологічного здоров’я. Особливо «критичним» є показник, що визначає рухливість життя. Разом із тим, рівень психологічного здоров’я вищий, ніж фізичного здоров’я. Доведено, що у працівників освітніх організацій більш старшого віку, з більшим стажем роботи та вищими кваліфікаційними показниками рівень фізичного та психологічного здоров’я значно нижчий, ніж у молодших працівників.
Висновки. Результати дослідження свідчать про те, що проблема здоров’я персоналу освітніх організаціях є достатньо значущою проблемою, яка особливо загострюється в період пандемії COVID-19, та показують необхідність розробки відповідних психологічних програм щодо забезпечення здоров’я персоналу освітніх організацій як на організаційному, так і на індивідуальному рівнях.
Introduction. In modern conditions, the analysis of the personal and organizational factors behind teaching staff health has become a serious challenge.
Aim: to empirically investigate the level of and factors behind teaching staff health.
Methods. R. Straub "Assessment of Lifestyle and Health Level" (adapted by G. Zalevski) and a passport form.
Results. In general, teaching staff have low-level physical and psychological health with the life mobility indicator being the most critical. Teaching staff psychological health is higher than their physical health. It has been shown that teaching staffs age, work experience and qualifications have negative correlations with the levels of their physical and psychological health.
Conclusions. The results of the study indicate that teaching staff health is a serious problem, which has become especially acute during the pandemic COVID-19. There is a pressing need for effective organizational and individual teaching staff health promoting programs.
 
Publisher Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
 
Date 2020
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/722698/1/7%20%282%29.pdf
- Карамушка, Л.М., Креденцер, О.В. and Терещенко, К.В. (2020) Teaching staff physical and psychological health: an empirical study during the COVID-19 pandemic Організаційна психологія. Економічна психологія, 2-3 (20). pp. 72-83. ISSN 2411–3190
10.31108/2.2020.2.20.7
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.31108/2.2020.2.20.7