Record Details

Організація освітнього процесу у початковій школі. Діагностування навченості учнів початкової школи. Вхідні діагностувальні завдання : Українська мова. 4 клас.

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/722213/
 
Title Організація освітнього процесу у початковій школі. Діагностування навченості учнів початкової школи. Вхідні діагностувальні завдання : Українська мова. 4 клас.
Organization of the educational process in primary school. Diagnosing the learning of primary school students. Input diagnostic tasks: Ukrainian language. 4th grade.
Организация образовательного процесса в начальной школе. Диагностирование обученности учащихся начальной школы. Входящие диагностические задания: Украинский язык. 4 класс.
 
Creator Петрук, Оксана Миколаївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
8 Language. Linguistics. Literature
 
Description У посібнику представлено завдання для діагностики навченості учнів 4 класу на початку навчального року. Вони допоможуть зібрати необхідні відомості про досягнутий на попередньому етапі навчання рівень знань, умінь і навичок з української мови – так званих залишкових результатів навчання, тобто того обсягу навчальних досягнень, який прогнозовано мав би увійти до навчального досвіду учнів після вивчення попереднього блоку, і є достатнім для вивчення чергового навчального блоку.
The manual presents tasks for diagnosing the learning of 4th grade students at the beginning of the school year. They will help to gather the necessary information about the level of knowledge, skills and abilities in the Ukrainian language achieved at the previous stage of learning - the so-called residual learning outcomes, ie the amount of learning achievements that should be included in students' learning experience after studying the previous block. This amount of knowledge is a prerequisite for studying the next training unit.
В пособии представлены задания для диагностики обученности учащихся 4 класса в начале учебного года. Они помогут собрать необходимые сведения о достигнутом на предыдущем этапе обучения уровне знаний, умений и навыков по украинскому языку - так называемых остаточных результатов обучения, то есть того объема знаний, который прогнозируемо должен войти в учебный опыт учащихся после изучения предыдущего блока, и является достаточным для изучения очередного учебного блока.
 
Publisher "Ранок"
 
Date 2020
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/722213/1/%D0%97%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%204%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81-1-28.pdf
- Петрук, Оксана Миколаївна (orcid.org/0000-0001-5964-0676 <http://orcid.org/0000-0001-5964-0676>) (2020) Organization of the educational process in primary school. Diagnosing the learning of primary school students. Input diagnostic tasks: Ukrainian language. 4th grade. [Teaching Resource]