Методи і прийоми дистанційного та змішаного навчання у системі шкільної літературної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/722341/
|
|
Title |
Методи і прийоми дистанційного та змішаного навчання у системі шкільної літературної освіти
Methods and techniques of distance and blended learning in the system of school literary education |
|
Creator |
Дячок, Світлана Олександрівна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
82 Literature |
|
Description |
Методика дистанційного навчання – одна з актуальних на сьогодні. Тенденція до зростання ролі самостійної роботи учнів, розмиття меж між різними формами, методами та прийомами організації навчання внаслідок широкого використання засобів ІКТ у процесі дистанційного або змішаного навчання привели до виваженого та обґрунтованого впровадження та поєднання технологій традиційного, електронного та мобільного навчання. Дана стаття розкриває цю методику в систему шкільної літературної освіти.
The method of distance learning is one of the most relevant today. The tendency to increase the role of independent work of pupils, blurring the boundaries between different forms, methods and techniques of learning due to the widespread use of ICT in distance or blended learning have led to balanced and reasonable introduction and combination of traditional, e-learning and mobile learning technologies. This article reveals this technique in the system of school literary education. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/722341/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%94%D1%8F%D1%87%D0%BE%D0%BA%20%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8F%D1%94%D0%B2%202020.docx.pdf
- Дячок, Світлана Олександрівна (2020) Methods and techniques of distance and blended learning in the system of school literary education In: Проблема методів компетентнісно орієнтованого навчання української мови у закладах загальної середньої освіти Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 41-44. (In Press) |
|