Авторське бачення моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/721618/
|
|
Title |
Авторське бачення моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників
Author's vision of monitoring the quality of professional training of the future skilled workers |
|
Creator |
Гириловська, І.В.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Автором запропоновано авторську Концепцію моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників, що ґрунтується на концептуальній основі методологічних підходів, функції, принципів та десяти основних положень. Представлена схема логічних зв’язків у авторській Концепції моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників.
The author proposes the author's Concept of monitoring the quality of professional training future skilled workers. The concept is based on the conceptual basis of methodological approaches, functions, principles and ten main provisions. The scheme of logical connections in the author's Concept of quality monitoring is presented professional training of future skilled workers. |
|
Publisher |
Університет ДФС України
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/721618/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%93%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0kOc%3D.pdf
- Гириловська, І.В. (2020) Author's vision of monitoring the quality of professional training of the future skilled workers In: Розвиток професійної культури майбутніх фахівців: виклики, досвід, стратегії, перспективи: збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції Університет ДФС України, м. Київ, Україна - м. Ірпінь, Україна, pp. 44-46. |
|