Record Details

Шкільна логопсиходіагностика: теоретико-методологічні аспекти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/722398/
http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/68
 
Title Шкільна логопсиходіагностика: теоретико-методологічні аспекти
Школьная логопсиходиагностика: теоретико-методологические аспекты
School speech therapy psychodiagnostics: theoretical and methodological aspects
 
Creator Рібцун, Юлія Валентинівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У тезах запропоновано авторське визначення поняття "логопсиходіагностика", зазначено концептуальні джерела логопсиходіагностики, розкрито зміст основних методологічних принципів.
В тезисах предложено авторское определение понятия "логопсиходиагностика", указано концептуальные источники логопсиходиагностики, раскрыто содержание основных методологических принципов.
The theses offer the author's definition of the concept of "logopsychodiagnostics", indicate the conceptual sources of logopsychodiagnostics, reveal the content of the main methodological principles.
 
Publisher Izdevnieciba «Baltija Publishing»
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/722398/1/Logodiagnostika_Ribtsun.pdf
- Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704 <http://orcid.org/0000-0002-2672-3704>) (2020) School speech therapy psychodiagnostics: theoretical and methodological aspects In: International scientific and practical conference «Current trends and factors of the development of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries» : conference proceedings, September 25-26, 2020 Izdevnieciba «Baltija Publishing», с. Lublin, Poland, pp. 156-161.