Record Details

Підручник як індикатор професійного саморозвитку вчителя

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/721866/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=9914
 
Title Підручник як індикатор професійного саморозвитку вчителя
Учебник как индикатор профессионального саморазвития учителя
Textbook as an indicator of professional self-development of a teacher
 
Creator Тишковець, Марія Дмитрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description В тезах описано психолого-педагогічні аспекти вибору підручника вчителем. Вибір супроводжується вирішенням складної професійної задачі. Обираючи підручник вчитель прогнозує і вибір методів навчання, засобів, форм і методів
педагогічного впливу, способів формування знань, умінь і навичок учнів, їх цінностей і особистісних якостей.
В тезисах описано психолого-педагогические аспекты выбора учебника учителем. Выбор сопровождается решением сложной профессиональной задачи. Выбирая учебник учитель прогнозирует и выбор методов обучения, средств, форм и методов
педагогического воздействия, способов формирования знаний, умений и навыков учащихся, их ценностей и личностных качеств.
Theses describe the psychological and pedagogical aspects of choosing a textbook by a teacher. The choice is accompanied by the solution of a complex professional problem. Choosing a textbook, the teacher predicts the choice of teaching methods, tools, forms and methods pedagogical influence, ways of formation of knowledge, abilities and skills pupils, their values ​​and personal qualities.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/721866/1/Tishkovec_PSP_2020.pdf
- Тишковець, Марія Дмитрівна (2020) Textbook as an indicator of professional self-development of a teacher In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (наукове видання), 28–29 травня 2020 р., Київ Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 178-179. ISBN 978-966-644-328-8