Підручник як індикатор професійного саморозвитку вчителя
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/721866/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=9914 |
|
Title |
Підручник як індикатор професійного саморозвитку вчителя
Учебник как индикатор профессионального саморазвития учителя Textbook as an indicator of professional self-development of a teacher |
|
Creator |
Тишковець, Марія Дмитрівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В тезах описано психолого-педагогічні аспекти вибору підручника вчителем. Вибір супроводжується вирішенням складної професійної задачі. Обираючи підручник вчитель прогнозує і вибір методів навчання, засобів, форм і методів педагогічного впливу, способів формування знань, умінь і навичок учнів, їх цінностей і особистісних якостей. В тезисах описано психолого-педагогические аспекты выбора учебника учителем. Выбор сопровождается решением сложной профессиональной задачи. Выбирая учебник учитель прогнозирует и выбор методов обучения, средств, форм и методов педагогического воздействия, способов формирования знаний, умений и навыков учащихся, их ценностей и личностных качеств. Theses describe the psychological and pedagogical aspects of choosing a textbook by a teacher. The choice is accompanied by the solution of a complex professional problem. Choosing a textbook, the teacher predicts the choice of teaching methods, tools, forms and methods pedagogical influence, ways of formation of knowledge, abilities and skills pupils, their values and personal qualities. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/721866/1/Tishkovec_PSP_2020.pdf
- Тишковець, Марія Дмитрівна (2020) Textbook as an indicator of professional self-development of a teacher In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (наукове видання), 28–29 травня 2020 р., Київ Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 178-179. ISBN 978-966-644-328-8 |
|