Record Details

Освітня робототехніка як універсальний інструмент для розвитку і виховання майбутнього інженера

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/721707/
 
Title Освітня робототехніка як універсальний інструмент для розвитку і виховання майбутнього інженера
Educational robotics as a universal tool for the development and education of a future engineer
 
Creator Гриб'юк, О.О.
Денисенко, К.В.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
51 Mathematics
53 Physics
 
Description Одним з інструментів підготовки фахівців майбутнього, здатних креативно мислити та створювати інновації, є STEM-освіта, яку в розвинутих країнах світу підтримують на найвищому державному рівні. Освіта в галузі STEM є основою для підготовки фахівців у галузі високих технологій.
STEM-освіта – це напрям в освіті, в умовах використання якого в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент із застосуванням інноваційних технологій. Ключову педагогічну проблему під час розроблення STEM орієнтованих навчальних програм містить технологія інтеграції компонентів, що, з одного боку, є близькими дисциплінами, а з іншого – самостійними усталеними онтологіями: наука як спосіб пізнання, який допомагає зрозуміти навколишній світ; технології як спосіб покращення світу, що має чутливість до соціальних змін; інженерія як спосіб створення та покращення пристроїв для вирішення реальних проблем; математика як спосіб опису світу та аналізу світу і реальних проблем за допомогою числа. Відбувається поєднання наукового методу, технології, проектування й математики в основі розроблення освітньої STEM-програми. Важливо, що результатом інтеграції може бути впровадження окремого навчального предмету STEM/Science або ж певні зміни у навчальному плані кожного зі STEM-предметів на основі впровадження інновацій, посилення практичної компоненти у вирішенні реальних проблем.
One of the tools for training professionals of the future, able to think creatively and create innovations, is STEM-education, which is supported at the highest state level in developed countries. STEM education is the basis for training high-tech professionals.
STEM-education is a direction in education, in the conditions of its use in the curricula the natural science component with the use of innovative technologies is strengthened. A key pedagogical problem in the development of STEM-oriented curricula is the technology of integration of components, which, on the one hand, are close disciplines, and on the other - independent established ontologies: science as a way of cognition that helps to understand the world around; technology as a way to improve a world that is sensitive to social change; engineering as a way to create and improve devices to solve real problems; mathematics as a way of describing the world and analyzing the world and real problems with numbers.
There is a combination of scientific method, technology, design and mathematics in the basis of the development of educational STEM-program. It is important that the result of integration may be the introduction of a separate subject STEM / Science or certain changes in the curriculum of each of the STEM-subjects based on the introduction of innovations, strengthening the practical component in solving real problems.
 
Publisher ХНАДУ
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights cc_by_nc_nd_4
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/721707/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B1%27%D1%8E%D0%BA-%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20-%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%96%D0%B2-2020%2B.pdf
- Гриб'юк, О.О. (orcid.org/0000-0003-3402-0520 <http://orcid.org/0000-0003-3402-0520>) and Денисенко, К.В. (2020) Educational robotics as a universal tool for the development and education of a future engineer In: Класичні та прикладні проблеми у наукових дослідженнях здобувачів вищої освіти і молодих вчених: історичний та сучасний аспекти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених ХНАДУ, м. Харків, Україна, pp. 105-110.